Pagina's

zondag 18 augustus 2013

My watch obsession #2

Hey, 
ik ben weer terug van vakantie en ik dacht meteen: "ik moet een nieuwe 'my watch obsession' gaan schrijven" dit komt omdat ik een tijdje geleden echt fan ben geworden van groep australische jongens die youtube filmpjes maken, een nieuwe een nieuwe 'watch obsession' dus.

Dit hierboven zijn die jongens waar ik het over heb:
The Janoskians
Deze groep jongens bestaat uit (vlnr):
Daniel Sahyounie (19)
Luke Brooks (18)
Beau Brooks (20)
Jai Brooks (18) &
James Yammouni (17)

Zoals je misschien al aan de achter namen hebt kunnen zien hebben Luke, Beau en Jai dezelfde achternaam. Dat klopt, het zijn namelijk broers, Luke en Jai zijn een tweeling en Beau is hun oudere broer. Daniel en James zijn vrienden van Luke, Jai en Beau en zijn er ook bij gekomen.
Samen hebben ze een paar youtube kanalen:
Janoskians (hun hoofd account)
JanoskiansBlog &
DareSundays
Op DareSundays doen ze allemaal challenges die echt om te lachen zijn. Wel moet je tegen overgeven kunnen want dat gebeurd altijd in hun filmpjes, ook zijn ze een beetje seksistisch en schelden af en toe, dus daar moet je wel tegen kunnen.

Ik heb ze dus een tijdje geleden ontdekt en ben echt helemaal fan. Ze maken zulke grappige filmpjes vind ik. Zeker hun laatste filmpje, hierin dansen ze op Talk dirty van Jason Derulo. 


Ik heb me echt helemaal kapot gelachen om dit filmpje, net als met de anderen. Misschien denk je nu echt van 'WTF dit is toch helemaal niet grappig?' maar ik vind dit filmpje echt geniaal.

Dus de Janoskians en op DareSundays uploaden ze allemaal filmpjes waarin ze challenges doen zoals de pepperspray challenge en de redbull and milk challenge. Natuurlijk moet je deze alleen kijken als je tegen overgeven kan.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden, en nu ook wat meer weten over de jongens waar ik echt fan van ben. 

Als jij deze jongens al kende, laat het dan alsjeblieft achter in een reactie hier beneden.

Oja, voor ik het vergeet. Er komt binnenkort een artikel online over mijn vakantie naar Barcelona, ik heb eigenlijk maar een klein beetje gevlogt maar vooral foto's gemaakt. Ik zal dus in een artikel waarin ook de shoplog staat nog wat foto's plaatsen met een stukje er over erbij en ik zal ook probreren nog een soort van vlog ervan maken.

♥ Hope you enjoyed ♥
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten