Pagina's

maandag 18 februari 2013

Review: essence my skin cleansing gel

Laatst was ik in de stad en liep ik de kruidvat binnen en zoals gewoonlijk liep ik direct naar de make-up en verzorging. Bij de essence huidverzorging zag ik toen deze cleanser. Omdat ik tegenwoordig redelijk vaak een cleanser gebruik besloot ik hem te kopen en voor jullie te reviewen.
De essence 'my skin' lijn is een gezinsverzorging's lijn. Hier zitten make-up removers, crèmetjes en dus cleansers bij. Ik gebruik deze cleanser nu ongeveer 2 weken en ben er heel erg positief over. Op de voorkant staat dat het diep reinigend is, moisturizend en make-up verwijderd. En het klopt wat ze zeggen, het is reinigend. Toen ik het aan het testen was had ik op mijn voorhoofd wat last van puistjes maar na de 1e keer gebruiken was dat al heel erg minder. Na uiteindelijk 3 à 4 dagen gebruiken waren die puistjes eigenlijk helemaal weg.
Ook is het heel erg moisturizend, na het gebruiken had ik echt een baby zacht huidje. 
Of het ook echt make-up verwijderd weet ik niet, ik gebruik eigenlijk nooit zo heel veel gezichtsmake-up op, ik heb nog niet zo veel last van puistjes om meteen foundation te gebruiken. Een beetje concealer is voor mij vaak al genoeg.

Ik vind dit echt een hele fijne cleanser en zal hem zeker nog een keer kopen als hij op is. Deze cleanser van essence is voor €2,29 te koop bij de kruidvat en trekpleister.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Nu het vakantie is heb ik ook meer tijd om dingen te schrijven dus er zullen meer artikelen aan komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten