Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Eerste berichtje

Hooi, welkom op mijn blog.
ik ben Ande en ik ben 13 jaar oud en ik ben een beginnende blogger.

Ik zal de aankomende tijd jullie vermaken met filmpjes, artikelen en revieuws over verschillende producten. Doordat ik nog gewoon op school zit (2havo/vwo) zal ik proberen om één artikel per dag te schrijven maar omdat ik natuurlijk ook nog huiswerk, sport, muziek, enz. heb heb ik het heel druk dus wees niet getreurd als er geen berichtje is, de volgende dag doe ik er dan sowieso een.

Je kunt altijd suggesties achterlaten in een reactie.
Vanmiddag zal ik zeker weten een artikel voor jullie gaan schrijven en waarschijnlijk zal ik ook een bijbehorend filmpje gaan opnemen.

Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blog gaan lezen.

Groetjes Ande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten