Pagina's

zondag 8 september 2013

TAG: More than Beauty

Ik zag deze tag bij DREAMxLOVELY en besloot hem over te nemen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. Deze tag gaat niet over beauty maar alle dingen uit je leven, dingen zoals wat is je favoriete boek. Veel plezier met lezen

1. Je dierbaarste kinderherinnering
Hmm...Ik denk het buitenspelen. Ik woon in een hofje en heb als kind zonder problemen buiten op straat kunnen spelen met andere kinderen. Als je in de stad woont gaat dat vaak niet zo makkelijk, maar ik kon gewoon de deur uit stappen en gaan spelen. Dit is dierbaar voor mij omdat ik weet dat veel kinderen dat niet kunnen.

2. Je grappigste gewoonte
Ik verzin vaak fanfictions in mijn hoofd als k in mijn bed lig. Deze kunnen echt wel een week bezig zijn in mijn hoofd voordat ze aflopen.

3. Doe je aan sport?
Ja, ik doe aan vinzwemmen en voor mijn vinzwemmen doe ik ook aan kickboksen. Ik train 3 keer per week waarvan dat 2 keer in het zwembad is en dan 1 keertje boksen. Wil je meer weten over mijn zwemmen klik dan HIER.




4. Wat is je favoriete boek?
Hmm...moeilijk kiezen, ik denk dan toch 13 enveloppen en 1 rugzak. Een verhaal over een meisje dat 13 enveloppen met opdrachten krijgt van haar overleden tante en ze mag maar 1 rugzak met spullen meenemen. Echt een aanrader als je van reisverhalen en humor houd.

5. Als je iets zou kunnen uitvinden wat zou het dan zijn?
Iets waardoor alles wat je leert gewoon in je hoofd blijft zitten en niet het ene oor in gaat en het andere oor uit. Dit zou mij echt heel erg helpen met mijn Frans en Duits.

6. Als je een bedrijf mocht opstarten, wat zou het dan zijn?
Weet ik niet precies, misschien een bedrijf wat boeken uit geeft maar dan boeken die door kinderen/jongeren geschreven zijn. Ik heb vroeger veel verhaaltjes geschreven en die zitten samen in 3 schriftjes die ik aan elkaar heb vast geplakt, ik weet dat meer kinderen nu verhalen schrijven of schreven en dan is het natuurlijk altijd leuk om het als een echt boek te hebben.

7. Iemand waar je naar opkijkt, maar die je niet kent
Teske, zeker weten. Ik vind haar een super blogger, ze schrijft over superleuke dingen en maakt superleuke filmpjes. Zij is ook de reden dat ik ben gaan bloggen.


8. Een talent wat je graag zou bezitten, maar niet hebt
Een goede zang stem. Ik hou heel erg van zingen alleen als ik wil gaan zingen dan valt mijn stem de hele tijd weg, ik zou dus wel een goede zang stem willen hebben.

9. Iets dat je liever 2 jaar geleden had willen weten
Dat ik niet heel erg verdrietig moest zijn dat ik mijn basisschool vriendinnen zou gaan missen.
Ik heb toen een halve week zitten huilen. Uiteindelijk spreek ik nooit meer met mijn vriendinnen van de basisschool en ben ik er achter gekomen dat dat niet echt vriendinnen waren. De vriendinnen die ik nu heb zijn veel betere vriendinnen.

10. Wat doe je om rustig/relaxed te worden?
Dan ga ik muziek luisteren, niet dat ik zo veel rustige muziek heb maar het maakt me wel rustig.



11. Wie is er in je leven dat je het gevoel hebt dat je geliefd wordt
Mijn vriendinnen, als ik het moeilijk heb zijn ze er altijd voor me. 

12. De meest interessante of boeiende plek waar je ooit bent geweest en waarom?
Bij het wk zwemmen Barcelona 2013. Dit heb je al even in mijn vlog van Barcelona kunnen zien, het was super groot en de wedstrijden waren echt geweldig om te zien. Ook maak je die niet super vaak mee dus is het ook echt een gebeurtenis dat ik nooit zal vergeten.

13. Drie boeken dat je niet kan wachten om te lezen
Onheilspellende schoonheid van Kate Brian, Verstrikt van Mel Wallis de Vries en Paniek van Carry Slee. Ik had de achterkant van deze boeken gelezen, en ik wou ze meteen lezen, helaas had ik een hele grote boete bij de bieb staan waardoor ik niets meer kon lenen. Oeps...

14. Een dierbaar iets wat je bij je zult houden voor altijd
Ik denk dat dat de Australische boomerang is die ik van mijn vriendin in Australië heb gekregen. Dit herinnerd me altijd aan haar en de leuke tijd die ik met haar had toen ze nog in Nederland woonde.

15. Iets dat je heel graag wilt zien/doen voor je doodgaat
Een reis naar Australië maken. Australië lijkt me een super leuk land, iets totaal anders dan Nederland. En het gaat als het goed is volgend jaar in vervulling! Waarschijnlijk gaan wij volgende zomervakantie naar Australië, ik vind het geweldig. Dus dat lukt zeker wel voordat ik dood ga.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten