Pagina's

maandag 27 augustus 2012

How To: appelflappen bakken

Als deel van de introductie gaan we morgen picknicken met 2 mentoren en hun mentor kinderen. We hebben ook een thuiswerk opdracht gekregen en dat is: voor lekkere dingen zorgen.
Ik maak dus appelflappen naar recept van mijn opa. Omdat ik het een heel lekker recept vind wil ik dat graag met jullie delen in een filmpje.


Helaas is er iets fout gegaan waardoor de volgorde niet helemaal klopt (volgens mij) dat kon ik helaas niet meer bewerken. ik hoop dat jullie het alsnog een leuk filmpje zullen vinden.


                                                   het is wel een lang filmpje van ruim 38 minuten...
Ingrediënten:                           
- 2 grote appels of 3/4 kleine appels
- kaneel
- paneermeel, brood of verkruimeld beschuit
- suiker
- melk
- lepel
- mes
- aardappel schilmesje/dunschiller
- verwarm de oven voor op 180/190 graden

Wat vind jij een lekker recept? laat het weten in een reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten