Pagina's

zondag 23 december 2012

Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!

sorry dat ik een lange tijd niks heb geplaatst maar ik wil jullie graag een fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar wensen.



 Ook wil ik melden dat er binnenkort weer filmpjes en artikelen online komen. Ik ga vrijdag samen met mijn vriendin Vink, die ook net een blog heeft, filmpjes maken. De reden dat ik niks heb geplaatst de laatste tijd is...je raad het al...school, school en nog een school. Ik heb het heel erg druk gehad op school en moest dus na schooltijd nog aan school werken en ik had dus geen tijd om nog voor mijn blog te werken. Gelukkig is het nu vakantie en heb ik weer volop de tijd om te schrijven en te filmen. Helaas filmen de camera's bij mij in huis niet langer dan 3 minuten dus zullen er of geen filmpjes komen of filmpjes die gefilmd zijn met mijn laptop camera waarvan de beeld kwaliteit heel erg slecht is. Dit was dus weer even een klein stukje tekst na een hele lange tijd... Binnenkort dus zowiso een een leuk filmpje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten