Pagina's

zondag 21 juli 2013

Wishlist #1 Verjaardag 2013

Hey, 
Volgende week donderdag, 25 juli, ben ik jarig! Dan word ik 14 jaar en ik heb er heel veel zin in.
Maar wat staat er nou op mijn 'wishilist' van dit jaar?

Als eerste een statief, ik wil veel meer filmpjes gaan maken vor mijn blog nu ik een goede camera heb. En dan is een must have zeker een statief. Hiermee heb ik dan de mogelijkheid om overal in huis te filmen.

Dan staat er een 'Trendy silicone horloge' op. Toen ik laatst met mijn vader in de stad was, kwamen we langs een winkeltje waarbij er veel horloges in de etalage lagen. Hier zag ik een hele leuke, namelijk een mint groene met wit. Ik werd meteen verliefd dus die staat er zeker op.

Dan staat er een 'Eyes Lips Face' cadeaubon op. Omdat ik zoveel goeie dingen hoor en zie in de youtube en blog werld over ELF vond ik het wel de moeite waard om een cadeaubon op mijn wishlist te zetten. Dus die.


Dan heb ik een H&M cadeaukaart gevraagd. Dit jaar wist ik dus echt niks om er op te zetten en ik dacht: "ik ga vaak shoppen maar vaak koop ik dan niets duurs omdat ik bang ben dat ik dan te weinig geld over heb voor andere dingen." En als ik dus een H&M cadeaukaart vraag gaat het niet van mijn kleedgeld af, altijd handig natuurlijk.

Hetzelfde heb ik met en Forever21 cadeaukaart. Dan hebben wij natuurlijk geen Forever21 in Nederland, maar voor online shoppen kan je je cadeaukaart ook gebruiken. En ik heb nog nooit wat bij de Forever21 besteld terwijl ik wel altijd leuke kleding zie.

Dan staan er nog schildersdoeken en fotolijstjes op mijn wishlist. Dit is omdat ik de laatste tijd quotes ben gaan schrijven op schilders doeken waarna ik ze op hang in mijn kamer. Ik vind dit er leuk uit zien in mijn kamer en ik vind het leuk om te doen, en ik zal vast nog wel leuke quotes tegen komen dus dan moet ik wel schildersdoeken hebben. En met fotolijstjes die ik daar mooie foto's in of ook quotes.

Dan heb ik textiel verf voor diy's omdat ik zelf een tribal short wil gaan maken. En voor andere diy's is het wel handig om te hebben.

Dan goede oordopjes, want nu koop ik om de 2 maanden (of minder) nieuwe oortjes bij de Flying Tiger voor €3. Maar ja, ik denk dat ik uiteindelijk veel meer geld kwijt ben aan die oortjes steeds opnieuw kopen terwijl die niet super kwaliteit zijn. Dus wil ik gewoon goede oortjes die het dus ook een stuk langer uithouden.

Dan heb ik een onesie op mijn wishlist staan, en OMG wat vind ik die dingen gaaf. Het zijn pakken met leuke printjes die je lekker op een relaxte dag kan dragen in plaats van de hele dag rond te hangen in je pyjama.


Dan heb ik nog sieraden en een waardebon van Beautiful Bijoux er op staan. En ja, dat was eigenlijk omdat ik niets meer wist maar vond dat er toch nog wel wat op moest. En ja, je kan nooit genoeg sieraden hebben, toch?

Dan staat er nog een WII spel op, namelijk Just dance 4. Ik hou heel erg van dansen maar heb nooit op les gezeten ofzo. Maar omdat ik het wel leuk vind is just dance 4 ook gewoon heel leuk omdat je dan dat dansje moet doen en er zit leuke muziek bij.

En dan als laatste stond er een waardebon van Beadies Amsterdam op mijn wishlist. Ik maak heel vaak mijn eigen armbandjes en kettingen en bij de beadies Amsterdam kan je alle spullen krijgen die je nodig hebt om sieraden te maken. Geen tangetjes maar wel sluitinkjes, koordjes en heel veel kralen. Klik hier om naar de site van beadies Amsterdam te gaan


Dit was mijn wishilst voor mijn verjaardag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ondanks dat het een grote lap tekst is. Ik heb in ieder geval heel veel zin in mijn verjaardag, daar komen ook nog 2 filmpjes van online binnenkort, net als 2 (of meer) filmpjes over mijn 
(shop) reisje naar Barcelona met mijn opa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten