Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Style of Celebs #1

Een nieuwe rubriek op mijn blog namelijk: Style of Celebs.
Hierin zal ik iedere vrijdag voor jullie een outfit van een celebrity uitzoeken en die analyseren. Ik zal ook mijn mening gaan geven over de outfit, vind ik het leuk of niet leuk? en zo niet, waarom dan niet, wat zou ik veranderen? Ik hoop dat jullie het een leuke rubriek zullen ga vinden.
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=94600030&.locale=nl

Als eerste is actrice en zangeres Ashley Tisdale aan de beurt.
Deze outfit van Ashley bestaat uit:
Een rode beanie
Een geruite blouse
Een los vallend wit hempje
Een spijker shortje
Een zwarte maillot
Stoere bikerboots
Een ketting met veren &
Een setje armbanden

Ik vind dit een hele leuke outfit. Lekker stoer dus daar hou ik wel van. Ik denk dat deze outfit als je het iets te stoer vind ook leuk zou zijn met een beige cardigan, dan zou het iets meisjes achtiger worden.
Ik denk dat ik deze outfit ook een keertje uit ga proberen, ik ben echt 'in love'. Het enige wat ik misschien anders zou doen is de beanie, ik zou hem zelf in een ander kleurtje doen in plaats van een rode, ik zou eerder gewoon een simpele zwarte met een schattig roze strikje nemen.

Dit was dan de eerste 'Style of Celebs' laat alsjeblieft even in de reactie achter wat je er van vond. 
Als je zelf dit soort collages wil gaan maken kun je even hier klikken, dan ga je naar mijn foto tutorial van polyvore. Ik ga binnenkort een vernieuwde versie opnemen, in een video of weer een foto tutorial dus hou mijn blog in de gaten als je dus uitleg wilt van de vernieuwing van polyvore.

I hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten