Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Review: Wonka bottle caps (snoep)

Hey, ik heb vandaag een snoep review voor jullie. Ik was laatst in de stad en kwam achter een nieuw winkeltje dat Amerikaans snoep verkoopt. Ik moest iets kopen dus besloot ik de wonka bottle caps te kopen. Ik vond het wel leuk om er iets voor jullie over te schrijven. Veel plezier met lezen!

Zo ziet de verpakking er uit. En ik had de smaken Root Beer, Cherry(kersen), Grape(druiven), Cola en Orange(sinaasappel). Ik was benieuwd naar de Root beer want ik heb echt geen idee wat dat is.


En zo zien de snoepjes er uit. Het zijn kleine tabletjes die mij inderdaad deden denken aan de dopjes van een flesje. Heel leuk bedacht. Dit zijn dus alle smaken met de tabletjes waarvan ik dacht dat ze erbij hoorden. Toen ik ze proefde proefde ik als eerste degene waarvan ik dacht dat het root beer was, en man wat vond ik die vies! Ik weet nog steeds niet hoe ik de smaak kan omschrijven maar het was echt niet lekker. Daarna probeerde ik de cola smaak, daar in herkende ik wel iets van cola smaak maar ook niet veel. Daarna hoopte ik dat de rest van de smaken wel lekker zou zijn. Ik koos voor de kersen smaak, deze was veel lekkerder als de root beer en cola, maar ook niet super super super lekker. Wel was het leuk dat mijn tong daarna rood was, LOL. Maar daar gaat het niet om. Ik had echt en slecht gevoel over deze snoepjes na deze 3 geprobeerd te hebben. Gelukkig vond ik de druiven en sinaasappel smaak wel lekkerder.
Conclusie: Deze snoepjes vielen echt heel erg tegen. Ik had de smaken veel realistischer verwacht. Ook zal ik nooit meer iets met root beer smaak proberen want O my god wat vind ik dat vies...
Ik ben dus niet zo te spreken over de bottle caps van Wonka. Ik zal het niet opnieuw kopen. 
Ik vond het leuk om Amerikaans snoep te proberen, dus ik zal nu iedere keer als ik iets bij dat winkeltje koop een review er over schrijven.

Hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten