Pagina's

woensdag 11 september 2013

DIY's die ik ooit nog wil gaan doen

Hey, In dit artikel wil ik jullie graag laten zien welke DIY's ik ooit nog wil gaan doen. Deze DIY's heb ik gevonden op youtube maar kon ze op een of andere reden niet doen, of ik had er geen tijd voor. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen/zien,en ik houd jullie op de hoogte als ik een van deze DIY's ga doen.




Als eerste deze galaxy schoentjes. Ik vind galaxy print super gaaf en ik vind het nog leuker om te maken! Het probleem waarom ik deze DIY nog nooit heb gedaan is omdat ik geen schoentjes heb. Bij de primark had ik wel simpele witte schoentjes gekocht maar die heb ik voor iets anders gebruikt. Ook heb ik geen goede verf en kwastjes. Natuurlijk kan je het wel goed doen met een gewoon kwastje, maar het mooiste resultaat krijg je toch wel met een spons kwast denk ik. Wel wil ik deze echt nog een keer gaan doen!


I wil ik ook echt nog een keertje zelf lippenstift maken met krijtjes. Ik zag hoe gepigmenteerd het was onder de indruk. De reden dat ik deze nog nooit heb gedaan omdat ik niets heb waar ik het in kan doen, wat natuurlijk heel onhandig is. Je de kleuren helemaal aan je eigen smaak aanpassen, een beetje meer oranje of wit erbij, zo combineer je de perfecte kleur voor jou!


Deze broekjes zijn ook SUPER! en ook niet heel moeilijk om te maken. Hierbij het zelfde probleem als met schoentjes, de materialen ontbreken. Ook vind ik het zelf moeilijk om bij kringloopwinkels de goede broek te vinden. Wel is dit een echte zomer DIY, ik zal dus eventjes wachten met het maken van deze. Maar als ik het heb gedaan zal ik het broekje zeker veel gaan dragen.

En dan deze, schoenen studden (of hoe je dat ook noemt). Ik vind dat het schoenen net ietsjes meer geeft, net ietsje stoerder. Ik denk niet dat ik dit zal doen met ballerina's want die blijven niet aan mijn voeten zitten, lang leven de smalle voeten! Maar als ik het zou doen zou ik het met hoge all stars (achtige) schoenen doen, met vans (achtige) schoenen zou het ook super leuk zijn. Ik heb de studs in huis dus dat zal ik zeker doen. Alleen de schoentjes nog.

En deze is waarschijnlijk mijn favoriet! Toen ik deze zag was ik meteen verlieft! Hier laat Bethany Mota van Macbarbie07 je zien wat je kan doen met een oude sweater. Op dit moment ben ik zelf nog op zoek naar gewone leuke sweaters om te dragen deze winter maar als ik gewoon een super goedkope sweater ergens zie zal ik deze hier voor gebruiken denk ik. I'm in LOVE!

En dan als laatste deze DIY. Deze zou ik al gewoon kunnen maken, heb er alleen nog niet de tijd voor gehad. Maar dit is een hevron ketting. Deze heb ik ook gezien met een makkelijkere manier, namelijk met haar speldjes, een makkelijke of moeilijke optie dus.

Hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten