Pagina's

vrijdag 14 september 2012

Tag: 25 questions

1. Heb je huisdieren?

ja, 2 hele lieve katten en 4 garnalen met nog 3 zebra waterslakken in het aquarium.


2. Noem 3 dingen die op dit moment dicht bij je zijn. 


Mobiel, cowl sjaal en de afstandsbediening .


3. Hoe is het weer nu?

Grauwe lucht, mot regen en best wel koud.



4. Welke mobiel heb je?

Een samsung ch@t s3500.




5. Hoelaat was je vanmorgen wakker?
ongeveer tien voor half acht (07:20) denk ik.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?


Eergisteren, woensdag dus.


7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?


Eehm...volgens mij het laatste deel van 'Pirates of the Caribiën' maar k weet de naam even niet


8. Wat staat er in het laatste smsje die je hebt verstuurd?


'Okee tot dan'


9. Wat is je ringtone?


Weet ik niet, hij staat altijd op stil maar anders dan Hangover volgens mij.


10. Ben je wel is in een ander land geweest?
ja, ik ben naar België geweest, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Zwitserland, Luxemburg en de Canarische eilanden die volgens mij bij Spanje horen.

11. Houd je van sushi?


Ja, ik zou het alleen niet altijd eten maar ik vind het wel lekker.



12. In welke kast berg je beauty spullen op?

Ik heb een soort houten kist met een uitklapbare spiegel er in.



13. Welke stijltang heb je?
Geen

14. Heb je broers/zussen?


Ja, 1 jonger irritant broertje.


15. Heb je een computer/laptop?
Ik heb een laptop, die is voor leuke dingen thuis maar ook voor school.

16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?


14, helaas moet ik nog tot juli volgend jaar wachten.


17. Draag je een bril of lenzen?


Nee, maar ik heb wel een leesbril voor 1 jaartje gehad.


18. Verf je je haar? 


Nee want ik ben heel blij met mijn haarkleur.


19. Wat ben je van plan om vandaag te doen?


Vandaag ga ik logeren bij een vriendin.


20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Vandaag nog, van het lachen.

21. Welk nummer luister je op dit moment?


Geen een maar als ik een liedje zou luisteren zou dat wel Good time van Carly Rae Jepsen zijn.


22. Welke andere bloggers volg jij?


Ik volg Teskuh.nl, Beautygloss en Beautylab.


23. Wat is de kleur van je ogen?


Ik heb blauwe ogen.




24. Wat is je favoriete drinken?
Ik vind spa lemon cactus heel erg lekker.



25. Welke blogger maakt volgens jou de leukste filmpjes?
Ik kijk met plezier naar de filmpjes van Teske ook kijk ik wel vaak de filmpjes van Beautylab/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten