Pagina's

donderdag 13 september 2012

Review: zwitsal anti-klit shampoo

Deze week heeft mijn moeder de anti-klit shampoo van zwitsal gekocht. Hij kwam een hele tijd geleden als beste uit de test in het AD. Ik heb deze uitgetest met goed resultaat.

'

Zo ziet het er uit. Het heeft een pompje wat heel erg handig is. Ik heb mn haar er mee gewassen. Mijn klitten gingen er heel gemakkelijk uit. Toen mijn haar opgedroogd was was het heeeeeeeel erg zacht en rook naar het Zwitsal baby luchtje. Ik vind dit zelf nog heel lekker ruiken dus ik heb meteen de hele dag aan mijn haar zitten ruiken. Ik ben hier heel blij mee, het is ook niet zo super duur dus dat is ook fijn als iets goed werkt. Dit is zeker een aanrader omdat het echt goed werkt, het is 'low budget' en het ruikt ook nog eens lekker (in ieder geval ik)

wat vind jij van Zwitsal? laat het weten in een reactie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten