Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

TAG: Get To Know Me

Heeey, ik ben de laatste tijd een beetje inspiratie loos maar ik heb deze leuke tag voor jullie gevonden.
De Get To Know Me tag is een tag waarin jullie meer te weten komen over mij.

Geboortejaar? 1999
Hoe lang ben je? Ik ben ongeveer 1,65/1,70
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Bah misselijk en dan ook nog naar de training. Gelukkig hoefde ik niet naar mijn training.
Waar ben je op dit moment? Ik ben op dit moment op de bank in de huiskamer
Single/relatie? Single
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Sportief, Creatief, Gezellig, Belieber
Guy/Girlcrush: Guycrush, Justin Bieber
Wat zou je op dit moment graag willen? Dat ik me beter zou voelen en dat ik kon gaan shoppen
Wat is je doel in het leven? Ik zou heel graag een vriend(je) willen en ik zou ook heel graag VWO gaan doen en daar mijn examen halen, als ik van school af ben kijk ik verder.
Waar ben je bang voor? ik ben niet zo super snel bang voor iets maar ik ben wel bang om mensen te verliezen waar ik heel erg van hou.
Heb je je rijbewijs? nee, geen echte maar wel een van lego land :P
Nagellak of lippenstift? Nagellak, absoluut! ik hou er heel erg van om nail art te maken.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer, ik ben dan jarig en het is altijd lekker weer, ook hou ik heel erg gaan zwemmen dus dat is dan fijn in de zomer. Lekker verkoeling zoeken in het water
Wil je ooit gaan trouwen? Ja zeker wel, maar tot nu toe zit het nog niet echt mee met de liefde dus eerst maar een vriendje krijgen.
Ben je een healthy-freak? Nee, eigenlijk niet. Ik eet niet zo super veel fruit en pak toch af en toe wel een snoepje. Wel sport ik 5 tot 7 uur per week.
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Ik heb goud blond haar dat tot over mijn schouders lang is.
Dit ben ik samen met mijn buurmeisje Bobbi toen ik daar aan het oppassen was.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil heel graag leuke truien hebben. Ik heb maar 2 of 3 truien en tijdens de winter heb ik het vaak koud en truien houden mij lekker warm. 
Heb je tattoos? Nee, maar later zou ik er wel een willen, een kleintje ergens op mijn pols ofzo.
Heb je piercings? Op mijn oorbel gaatjes na, nee
Draag je een bril? Ik heb vroeger een bril gehad, een leesbril. Maar die was heel zwak namelijk 0,75 en 0,5 dus mijn ogen zijn nu weer bijgesteld en hoef ik hem niet meer.
Wat is jouw perfecte pizza? Een pizza met lekker veel zwarte olijven. Ik ben echt een olijven lover.
Favoriete eten/drinken? Eten: pizza, Drinken: schweppes agrum
Wat is je favoriete parfum? Tot nu toe de Girlfriend parfum van Justin Bieber. 
Wat is het laatste wat je kocht? eeeehm...dat zijn wel een aantal dingetjes. Binnenkort maak ik er een artikel over, of een shoplog.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Toen lag ik nog lekker in mijn warme bedje
Favoriete ijsje? Magnum almond
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik ben echt een hevige slaper, ik zou echt niet voor 7 uur uit mijn bed komen. Ik blijf altijd nog minimaal 5 minuten in mijn bed liggen.
Wat zijn je plannen voor 2013? Ik ga naar een concert samen met een vriendin van mij, alweer Justin Bieber, sorry als je hem haat maar ik ben een Belieber, don't judge me. En verder zijn mijn plannen om over te gaan naar de 3e en om 14 te worden. Verder weet  ik nog niet wat mijn plannen zijn van 2013 het jaar is pas net begonnen, nog tijd genoeg dus.
Met hoeveel kussens slaap jij? Lekker simpel, gewoon met maar 1 kussen. Mijn bed is ook niet echt groot dus er past ook maar 1 kussen in.
Ben je een ochtend of avond persoon? Echt een avond persoon, 's ochtends kan ik echt niet opstaan en blijf ik nog heel lang slaperig, dat dus zeker NIET. 
Ben je geordend of rommelig? Heel rommelig en niet zo'n klein beetje ook. Ik heb al niet zo'n grote kamer maar nu helemaal niet want de helft ligt vol met troep en kleren.
Wat wil je op dit moment graag zien? Ik heb werkelijk GEEN IDEE
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Over 10 jaar ben ik 23 en zou ik graag een baantje en een vriend willen, ook zou ik wel m'n VWO diploma hebben
Wie mis je op dit moment? M'n vriendinnen, ik maak altijd veel lol met ze dus in het weekend zie ik ze voor 2 dagen niet, nu 3 omdat wij maandag studiedag hebben. En ja, ik mis ze daarom wel.
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? eehm...weet ik niet echt, ik hou eigenlijk niet zo van mijn lichaam, ik vind mezelf best wel dik. Als ik iets zou moeten zeggen zou ik mijn ogen of vingers zeggen.
Ben je verlegen? Ja best wel, eigenlijk alleen bij mensen die ik niet zo goed ken maar door het kickboksen wat ik doe word het wel minder en word ik zelf verzekerder. 
Heb je een accent? nope
Zussen/broers, hoe oud? ik heb 1 broertje, Bart, hij is 10 jaar en af en toe verschrikkelijk irritant. Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Opstaan, school, (meestal) sport, slapen. Ik ben lui en heb geen zin om dit nu allemaal uit te gaan leggen :P


Dit was de Get To Know Me tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als jullie nog andere tags vinden dat ik die moet doen, zet dat dan in een reactie en dan doe ik hem voor jullie.

XXX Ande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten