Pagina's

woensdag 16 januari 2013

Brrrr...de winter is begonnen

Na een moeilijke start is het toch weer aan het vriezen en ligt er een flink  sneeuw. Dat betekend dat de winter is begonnen. Het word en is verschrikkelijk koud buiten en dus is het tijd om de shirts met korte mouwen in te ruilen voor warme truien, sweaters, sjaals, snowboots, vesten, beenwarmers, oorwarmers, noem maar op.

Ik ben eigenlijk niet zo blij  met de sneeuw en vrieskou. ik ben een echte koukleum dus ik heb het al heel snel koud. Jammer genoeg heb ik maar 2 truien en maar één sweater die ik nog pas. Dus ben ik op zoek naar leuke betaalbare truien. Misschien heb jij hetzelfde probleem, daarom schrijf ik dit artikel voor jullie.





Ik ben op zoek gegaan naar simpele truien en ben uit gekomen de H&M en de New Look. De new look heeft bij mij in Utrecht een afdeling bij de V&D en heeft voor zover ik weet geen winkels in Nederland. De H&M kent iedereen wel en iedereen heeft ook bijna wel een H&M in zijn of haar woonplaats. De truien die ik uit heb gezocht zijn niet duurder dan 20 euro, koopje dus!

Ik vind deze truien en sweaters heel erg leuk en zou ze het liefste zo willen kopen.

Ik liep laatst even bij de H&M divided winkel naar binnen en zag daar toen meteen ook een hele wand met truien voor maar 10 of 15 euro! Zaterdag ga ik waarschijnlijk naar de stad en ga daar dus zeker wel iets kopen. Sowieso vind ik de kleding van de divided collectie verschrikkelijk leuk dus zeker een kijkje waard.

Sinds ik de blog van Teske steeds meer bekijk ben ik ook steeds meer naar kleren bij de Forever 21 gaan kijken. Ik heb op de online shop voor jullie gekeken naar leuke mutsen. Uiteindelijk ben ik uit gekomen op baretten, je weet wel, van die mutsen die die Fransen altijd ophebben. Ik vind die baretten altijd heel erg schattig staan bij mensen dus heb ik er zelf ook een, hij zakt alleen voor mijn ogen dus draag ik hem eigenlijk niet zo vaak. Maar daar gaat het niet om, het gaat om de  baretten die ik voor jullie heb uitgezocht.

De bovenste 2 baretten zijn in een cream kleur en een mint kleur met parels er op, deze zijn slechts €8,90 ook niet duur en volgens mij van goede kwaliteit. De 2 baretten daaronder zijn in een licht roze kleur en een mint of licht blauwe kleur. Zelf heb ik ook zo'n soort kleur alleen dan in een beetje een groenige kleur en die is echt heel zacht en warm dus moet deze ook zo zijn. Deze mutsen zijn €6,90 dus 2 euro goedkoper als die andere. Als ik zelf zou moeten kiezen tussen deze 4 zou ik de mint kleurige muts kiezen van €6,90. Ik hou gewoon meer van de gewone simpele basic mutsen. Als ik deze zou mogen kopen zou ik hem zeker dragen totdat hij echt gewoon versleten is, zo verlieft kan ik op een muts worden.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en er ook profijt aan hebben gehad.

Xoxo Ande

p.s.
Ik zal proberen minimaal een artikel per week te schrijven. Ik weet dat ik ook nog dingen voor school moet doen maar ik ga me proberen hier aan te houden, een voornemen van 2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten