Pagina's

zondag 17 maart 2013

Review: saffron make-up remover


Alweer een review voor jullie! maar deze keer geen facewash maar een make-up remover.
Deze zag ik ongeveer een maand geleden liggen in de big bazar voor maar 1 euro! 
Eigenlijk zou ik alleen gaan voor wat waterverf maar deze kon ik niet laten liggen, want ja als het niet goed werkt maakt het niet uit, het is toch maar één euro. Maar aan de andere kant is het zo dat als deze make-up remover goed werkt heb je er een voor echt geen geld.

Deze make-up remover is van het merk genaamd: Saffron.
Het is (volgens mij) een engels merk en heb het ook nog nooit zien liggen in Nederland, behalve bij de big bazar dan. 

Deze make-up remover bestaat uit 2 delen.
Het ene deel is iets van een olie en het andere deel is een soort van water.
Je moet het schudden voor gebruik zodat het gemixt wordt.

Ik gebruik deze make-up remover nu dus al ongeveer een maand en ben erg tevreden over deze make-up remover van slechts een euro. Hij haalt mijn make-up er goed van af. Alleen heb ik het gevoel dat hij minder goed werkt voor waterbestendige eyeliner. Verder heb ik als ander minpuntje dat ik de opening iets te klein vond. Het komt er namelijk niet zo super makkelijk uit.

Ik ben heel erg tevreden over deze make-up remover van Saffron. Voor een euro echt niet slecht. Als mijn make-up remover op is zou ik hem zeker wel opnieuw kopen.


Saffron eye & face make-up remover te koop bij de big bazar voor €1 euro.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten