Pagina's

woensdag 6 maart 2013

Nieuwe lente collectie beautiful-bijoux

Als je de blog van Lenette volgt heb je de webshop beautiful-bijoux wel eens voorbij zien komen met een give away. Ik ging meteen kijken en werd meteen verlieft op deze webshop. Hele leuke hippe sieraden. In dit artikel laat ik jullie hun nieuwe kleurrijke lente collectie zien die nu te koop is.

Dit zijn de armbanden uit de lente collectie van beautiful-bijoux, zoals je ziet zit er in de eerste 2 zeker veel kleur. Nummer 3, 4 en 6 zijn mijn favorieten. Ik hou heel erg van de combinaties van goud met blauw net als bij de ringen die een stukje verder beneden staan. Ook hou ik heel erg van de combinatie van leer met studs en glinstertjes. Tegenwoordig ben ik ook fan van 'infinity' dit gekantelde achtje staat voor oneindigheid.
Mijn vriendinnen en ik zijn al een tijdje op zoek naar nieuwe vriendschapsarmbandjes en laatst hebben we een infinity tekentje op onze pols getekend als teken van oneindige vriendschap.
Misschien moet ik deze armbandjes maar een voorstellen als nieuw vriendschapsarmbandje, deze maakt vast wel een kans.

1. color explosion [€5,95]
2. colored skull bracelet [€5,95]
3. spring is coming [€6,95]
4. stack it [€7,95]
5. i'm tough [€5,95]
6. infinity orange [€5,50]
                ook in zwart, rood, blauw, bruin



Dit zijn de kettingen uit de lente collectie van beautiful-bijoux, zoals je ziet is hier ook weer veel kleur. 
Bij een aantal van deze sieraden zie ik een beetje aztec achtige dingen er in terug komen, normaal houd ik daar niet zo super veel van, maar deze kettingen zou ik zo kopen. 

1. i love bling[€9,95]
2. Purple transformation [€11,95]
3. All the way zebra[€9,95]
4. Bright blue squares [€7,95]
5. Pink squares [€7,95]
6. Indian spikes [€8,95]
7. Leopard clock [€11,95]
8. My bunny [€6,95]
9. Batman necklace [€5,50]
10. Classic collar [€12,95]
11. Triangular [€5,95] goud
12. Triangular [€5,95] zilver
13. Lucky charm [€5,95]
14. Neon pink triangles [€7,95]
15. Neon yellow triangles [€7,95]


Zoals je hier bij deze oorbellen misschien wel opvalt is dat hier ook weer aztec of tribal figuren in zitten. Deze hebben vrolijke kleurtjes en veel driehoekige vormen. En een earcuff can natuurlijk ook niet ontbreken, deze earcuff heeft doodskopjes. Zelf ben ik niet zo van deze doodskopjes dus ik zou eerder voor de vlinderoorbellen van nummer 6 gaan.

1. Tribal collored [€5,50]
2. Tribal "blue, white, red" [€5,50]
3. Sturdy with gold [€4,95]
4. Indian earrings [€5,95]
5. Fashionable [€4,95]
6. Buterflies [€4,95]
7. Skull earcuff [€5,95]




En dan als laatste de ringen, ik ben al heel lang op zoek naar leuke en betaal bare ringen en die uit deze collectie bevallen me heel erg! er zijn er maar een paar die ik niet zou dragen en dat zijn nummer 7 en nummer 8. Ik ben niet zo heel erg van neon dus deze zou ik niet snel kopen maar de rest 
'o my god, i'm in love'.
Ik vind deze ringen echt geweldig! De eerste 3 zou ik zo willen bestellen, vooral die met de vleugel. 
Ook vind ik van de rij daaronder de kleurcombinaties heel mooi, ik zal je zeggen dat ik heel erg van de combinaties goud en blauw, zwart en roze hou.

1. Love letter [€5,50]
2. Fall in love [€4,95]
3. Sparkle wing [€4,95]
4. Tribal blue [€4,95]
5. Tribal black [€4,95]
6. Tribal pink [€4,95]
7. Castle [€4,95]
8. Pink lightning [€4,50]
9. White flower [€4,95]

Dit was de lente collectie van Beautiful-Bijoux.
Hope you like it!

1 opmerking:

  1. O, dat infinity armbandje! Die moeten we echt doen als vriendschapsarmbandje :) Hij is ook best betaalbaar. En denk van betere kwaliteit dan de vorig :$
    xx

    BeantwoordenVerwijderen