Pagina's

vrijdag 26 april 2013

TAG: about my blog

Vandaag weer een tag voor jullie, deze keer de TAG: about my blog. Deze tag gaat over je blog zoals de naam al zegt. Ik zag deze tag bij mijn vriendin Vink van vinkjuh-x.blogspot.com en besloot hem over te nemen

Hoe lang blog je al?
Ik blog al sinds september, dus nu al ongeveer 8 maanden. 
Hoeveel tijd besteed je per dag aan je blog?
De laatste tijd heb ik niet zo heel veel tijd aan mijn blog besteed omdat ik het verschrikkelijk druk had met school. Nu heb ik weer vakantie dus zal ik aankomende 2 weken wel weer meer gaan bloggen.
Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
Mijn vriendinnen weten dat ik een blog heb en ik heb wel vaker aan wat mensen verteld dat ik een blog heb maar dat zijn eigenlijk geen mensen die ik iedere dag spreek zoals bijvoorbeeld mijn ouders. Mijn broertje weet er wel van maar vind het niet echt interessant ofzo.
Hoeveel volgers heb je?
Ik heb echt geen idee, ik heb wel een tijdje een poll gehad op mijn blog en daar waren wel mensen die daarop hadden geantwoord met "ik kijk regelmatig op je blog" daarvan zullen er een aantal mijn vriendinnen zijn.
Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
Ik volgde al een tijdje teske van teskuh.nl  en toen ben ik voor motivaktie (een school vak dat alleen mijn school heeft waarmee je jezelf kan ontwikkelen op de dingen die jij wil leren) gaan bloggen. Daar is dus eigenlijk alles mee begonnen.
Wat vind je het leukste aan je blog?
Het schrijven vind ik heel leuk. Vroeger heb ik ook veel verhaaltjes geschreven. Ook vind ik het leuk om filmpjes te maken. Niet dat ik dat heel veel doet, maar ik heb nog geen goede camera waardoor ik dus niet zo goed kan filmen. Binnenkort zal daar verandering in komen.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Ik haal mijn inspiratie van andere blogs die ik volg. Ook praat ik in de pauze samen met mijn vriendinnen over wat voor dingen ik kan doen voor op mijn blog dus daar doe ik ook inspiratie op maar het meeste inspiratie haal ik van andere blogs, maar ook van youtube.
Heb je wel eens dat je geen tijd of geen zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit dan op?
Ik heb heel vaak geen tijd omdat ik heel erg druk ben met school of gewoon even een dagje rust wil. Hoe ik dit oplos weet ik niet precies, het is meestal langdurig dat ik het druk heb met school. Ik kan dat dus niet heel erg goed vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten