Pagina's

zondag 12 mei 2013

Shoplog: eerste keer primark!

Ik ben samen met 2 vriendinnen naar de primark in Rotterdam geweest en heb daar 55 euro besteed. Het was heel gezellig en natuurlijk heb ik daarom een shoplog voor jullie. Ik wou jullie zo snel mogelijk laten zien wat ik heb gekocht en ik heb er dus voor gekozen om het niet te bewerken, daarom is het een redelijk lang filmpje. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.
Veel kijk plezier!
Hier beneden staan alle prijzen nogmaals

Alle producten + prijs

set 3 riempjes €3,-
taille riempje €3,-
witte schoentjes €3,-
sandalen met studs €13,-
kanten jurkje €11,-
paarse hartjes short €9,-
nail caviar setje €3,50
veren sieraden setje €3
schapen sokken €2,50
cupcake geur kaars €4,-


Dit allemaal was dus €55,- 
Ik vind dat echt heel goedkoop als je ziet wat ik allemaal heb gekocht, en moet je na gaan hoe veel ik nu heb in vergelijking met als je 55 euro uitgeeft bij de H&M want dan heb je volgens mij veel minder kleding.
De geurkaars brand nu al sinds wij hem hier thuis hebben en hij ruikt echt super lekker, de volgende keer neem ik zeker weer een geurkaars mee. Ook was het natuurlijk heel erg gezellig met mijn vriendinnen.
De primark is ZEKER een herhaling waard!

Ben jij wel eens naar de primark geweest? Zo ja, hoeveel was jij kwijt? 
Laat het achter in een reactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten