Pagina's

vrijdag 17 mei 2013

Nieuwe lente collectie beautiful-bijoux #2

Vandaag kreeg ik weer een heel leuk mailtje van de webshop beautiful-bijoux.com. Er komt dit weekend weer een nieuwe collectie! Ik heb al eerder zo'n mailtje gehad, klik hier om naar dat artikel te gaan. 
Dit weekend zullen ze te koop. In dit artikel zal ik jullie vertellen over de sieraden en ook zal ik mijn mening vertellen. 
Oja...het is een lang artikel dus pak wat drinken, wat lekkers en ga er even goed voor zitten.


Zoals je ziet echt heel veel armbanden. De eerste 2 setjes bestaan uit 9 armbanden waarvan de kleuren op elkaar zijn afgestemd. Het zijn pastel groene bij het eerste setje en pastel roze kleuren bij het 2e setje. De prijs van deze armbanden setjes zijn €6,95. Ik vind deze armbanden echt heel erg leuk, sowieso vind ik armbanden setjes heel leuk, zeker als ze in pastel kleurtjes zijn. De 3e armband is met roosjes en is €5,95.
De peace armbandjes (nr. 4 t/m 8) lijken qua bandjes heel erg op de infinity armbandjes, de prijs van deze armbandjes is €4,95 per stuk. 

Dan zijn er de spikes die ik echt verschrikkelijk gaaf vind! De eerste is een dikke armband met 3 rijen spikes, deze komt in de kleuren goud en zilver, deze spikes zitten aan elkaar en kunnen dus niet los gedragen worden. Deze armband is voor €6,95 te koop. De volgende 2 spike armbanden zijn in het goud en zilver en hebben tussen de spikes wat stras steentjes, een stoer maar toch glamourous. Deze zijn te koop voor €4,95 en ik vind deze echt heel cool, spikes vind ik sowieso heel leuk maar ik vind dat de stras steentjes toch wat extra's toevoegen waardoor ik ze nog leuker vind.

Dan zijn we alweer bij de nummers 12, 13 en 14. Nummer 13 is ook een armbanden set met strand kleuren, deze armbandjes zijn verstelbaar dus het maakt niet uit hoe groot of klein je polsen zijn. Nummer 14 is een armband die bestaat uit allemaal botjes, nummer 12 is een armband met een kruis die ik zelf ook heel cool vind. Ik heb eigenlijk nog nooit een kruis armband gehad, maar met deze armband zie ik me wel rondlopen. Deze 3 armbanden zijn allemaal €4,95 per stuk.

Dan nu mijn 3 favorieten, nummer 16, 17 en 18. Nummer 16 is een rose gouden armbandje met een heel schattig roze konijnen bedeltje. Nummer 16 is een turquoise leren band met gouden details, deze kan open en dicht met druk knoopjes. Deze is ook al te koop in het zwart. Dan is er nog een gouden armband met een anker. Dit zijn echt mijn favorieten, het konijntje vind ik echt super duper schattig en die leren band is heel simpel maar heeft leuke details vind ik. En dan de anker armband, ik begin de laatste tijd sieraden met ankertjes er op echt leuk te vinden dus daarom is het ook een van mijn favorieten. Het rose gouden armbandje met het konijntje is €4,50. De turquoise leren armband is €5,95 en het armbandje met het anker is €3,95.

Dan zijn er nog armbanden die met een ring en een kettinkje met elkaar verbonden zijn. Deze heb je met een tribal driehoek, dan heb je er nog een met een soort van schubben ook in een driehoek vorm en dan heb je er natuurlijk ook nog een met een kruis. Deze 3 armbanden zijn €5,95. Zelf ben ik niet zo heel erg van deze armbanden dus zal ik ze niet zo snel kopen.

Dan de laatste armband, deze armband is een simpele armband met kettinkjes die naar beneden handen met kruisjes er aan hangen. Zelf lijkt het mij wel heel onhandig omdat die kettinkjes gewoon los hangen maar ieder zo zijn eigen mening. Deze is €5,50.

Nu we klaar zijn met de armbanden zal ik door gaan met de kettingen.

Als eerste komen er drie statement kettingen met felle/neon kleuren, strass steentjes en 
spikes. Oftewel een stoere maar toch vrolijke ketting. De kettingen zijn 40cm lang en €9,95. Dan is er nog een gouden ketting met een leeuwen kop voor €9,95. De ketting is 40 cm lang en de leeuwen kop heeft heeft een diameter van 4,2 centimeter. Dan weer een statement ketting met een indiaans tintje, de ketting is 50 centimeter lang en het kralen gedeelte is 5,8 centimeter lang, de prijs is €9,95. Dan hebben we ook nog een driehoekige azteque print van 58 centimeter voor €6,95.

Dan hebben we nog kettingen met een hanger of bedel, hoe je het ook wil noemen.
Als eerste is er een vrolijke peace ketting met kleuren steentjes aan de zijkant en deze ketting is €6,95.
En dan een ketting die ik echt geweldig vind! Een ketting met een kleine nikon camera "how cute?!" er zit een steentje op de plek waar de lens zou moeten zitten. Deze ketting is 65cm lang en de hanger is 3,7x2,8cm. Ik vind deze ketting echt super leuk en dat voor maar €5,95

Dan hebben we ook nog een ketting met een neon roze diamant vorm, deze was al verschenen in het zwart, dus hou je niet van neon roze maar wel van zwart dan is die misschien wat voor jou. En de laatste ketting is een bronskleurige zeester die je strandoutfit helemaal compleet maakt. Deze 2 kettingen zijn €5,95


Dan zijn we bij de oorbellen aangekomen. De eerste 3 oorbellen zijn een beetje een dieren sfeertje. Het eerste paar oorbellen zijn 2 uiltjes voor €3,95, het 2e paar zijn pauwen voor €4,95 en dan komen de zeesterren weer terug voor €3,95. Ik vind het wel jammer dat dit zilveren zeesterren zijn want anders hadden ze perfect gepast bij de bronskleurige zeester ketting.

Dan zijn er de nummers 4 en 5 en dat zijn veiligheidsspeld oorbellen, deze zijn verkrijgbaar in een zilvere en bronzen kleur. Een soort gelijksoortige oorbellen heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregen van de six. Dit waren zilveren veiligheidsspelden, ik heb ze al een tijdje maar blijf er complimentjes over krijgen, ik vind ze dus heel leuk. Dan hebben we ook nog super leuke superwoman oorbellen, beautiful-bijoux heeft ook al een ketting en een ring met dit superwoman teken...ding (ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen). Deze oorbellen zijn allemaal €3,95.

Dan zijn er nog 2 ring oorbellen die niet helemaal dicht zijn aan de achterkant met spikes. Deze oorbellen hebben ze in een goud kleur en een 'dark-silver'kleur met een diameter van 3 cm, de prijs dan deze oorbellen €4,95. Dan zijn er ook nog zwarte en neon roze honden bot oorbellen voor €3,95, dit betaal je dan voor 1 setjes dus 1 paar zwarte en 1 paar roze botjes.

Dan zijn er ook weer de peace tekens waarvan we al eerder een ketting van voorbij zagen komen, deze ketting is €5,50, een heel leuk setje als je de oorbellen er ook bij koopt. Dan zijn er ook nog hele basic maar wel leuke blauw/turquoise driehoekige oorbellen met een goud randje, elke zijkant is 3 cm. Deze oorbellen zijn €3,95. En dan ook weer ankertjes die ik ook weer heel leuk vind, dit is een set van 3 paar oorbellen. Er zijn roze, groene en gele ankertjes, echt heel leuk! Dit setje is €4,95.  En dan oorbellen met het nummer 12 met een beetje peachy kleur met een goud randje, ik vind deze ook echt wel heel leuk dus misschien ga ik toch maar kijken voor meer peachy kleurige sieraden. 

En dan als laatste nog 2 earcuff's. In hun vorige collectie waren er ook al earcuff's maar deze vind ik veel leuker, sowieso heb ik de laatste tijd ook iets meer met veren en vleugeltjes dus ik vind deze ook echt wel leuk.

En dan als allerlaatste de ringen.

Als eerste een roze Eiffel toren, dit is een 'two-finger ring'. Ik vind deze echt heel leuk bedacht, iets ouds en klassiek's met toch een modern tintje. Deze ring is €4,95, een andere ring met dezelfde prijs is de infinity love ring, toen ik deze aan een van mijn klasgenootjes liet zien vond zij deze echt heel leuk en ik was ook meteen verlieft. Ik heb de laatste tijd ook wat meer dingen gekregen met infinity tekens en met de love letters vind ik het ook echt extra leuk.

Dan nog een ring voor €4,95 en deze ring heeft een vleugel en een ster, zoals ik eerder al zei heb ik wat meer vleugels maar deze vind ik niet zo leuk, ik weet niet waarom maar ik denk dat het door het sterretje komt. En dan nog een ring met vleugeltjes die ik wel leuk vind, deze ring is €4,50 en heeft steentjes in de vleugels, deze is ook al in een gouden variant te koop.

En dan een stoere two-finger ring met een zwart kruis. Ik vind dit een beetje een gothic ring maar ik denk dat het bij classy outfits ook wel leuk zou kunnen staan, deze ring is €4,95. En als allerlaatste van dit hele artikel zijn de spikes er weer, van deze ringen is de oorbel versie al voorbij te komen en dus zijn deze ringen in dezelfde kleuren verkrijgbaar dus een goud kleur en een donker zilveren kleur voor. De ringen zijn maat 16,5 en zijn te koop voor €4,95.

Dit was de nieuwe collectie van bbeautiful-bijoux.com, ik hoop dat jullie nog een beetje wakker zijn na dit lang artikel en natuurlijk hoop ik ook dat jullie het alsnog een leuk artikel vonden.

Tot de volgende keer!

Heb jij al een keer wat besteld bij beautiful-bijoux? zo ja, laat het alsjeblieft achter in de reacties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten