Pagina's

maandag 13 mei 2013

My watch obsession #1

Een nieuwe rubriek: My watch obsession
In deze rubriek zal ik jullie gaan vertellen over welke series ik heel veel kijk en ook zal ik dingen gaan schrijven over films die ik geweldig vind en waar ik gek op ben.

Dit eerste artiekel over 'my watch obsession' gaat over de serie Pretty Little Liars.
In deze serie word een meisje genaamd Alison vermoord. Haar vriendinnen Aria, Spencer, Emily en Hanna krijgen daarna gekke sms'tjes ondertekend met '-A' maar ze weten niet wie dat is.



Ik ben ongeveer 2 maanden begonnen met kijken en ben nu al bij seizoen 3. Er zijn tot nu toe 4 seizoenen verschenen en in oktober komt het 5e seizoen uit. Ik heb toen ik ziek was echt letterlijk non-stop gekeken. Iemand uit mijn klas vond het een gewelige serie en ze vertelde mij er veel over. Ik hou wel van een beetje spanning en avontuur in een serie dus ik wou het meteen gaan kijken. Ze stuurde mij de link en toen is 'my watch obsession' begonnen.

Elke aflevering duurt ongeveer 45 minuten en er zitten ongeveer tussen de 20 en 25 afleveringen in een seizoen. Moet je na gaan hoeveel tijd ik al aan deze serie heb besteed. Ik kijk het op http://www.1channel.ch/tv-350641-Pretty-Little-Liars/season-1 op deze site is het zonder ondertiteling maar dat vind ik niet erg want daardoor heb ik Engels (of Amerikaans) beter leren begrijpen dus nu kan ik het gewoon heel makkelijk verstaan.

Ik vind het echt een hele leuke serie omdat er iedere keer weet iets spannends gebeurd waardoor ze weer wat meer te weten komen over -A.
Ik ben er al achter wie -A is maar had absoluut iemand anders als -A verwacht. Nu ben ik dus bij seizoen 3 en kan niet wachten om de eerste aflevering te zien.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en ook hoop ik natuurlijk dat ik jullie heb gestimuleerd om ook pretty little liars te gaan kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten