Pagina's

zaterdag 22 juni 2013

Mijn favoriete muziek #1

Hey, weer een artikel voor jullie. Sorry dat ik zolang niet heb geschreven maar ik had het heel druk met school. Gelukkig is het jaar bijna voorbij en zijn bijna alle toetsen achter de rug en heb ik weer tijd om iets voor jullie te schrijven. Dit artikel gaat over...MUZIEK!

Ik ben echt een 'music lover' echt waar, ik kan niet zonder muziek. Overal waar ik heen ga moet ik oortjes bij me hebben zodat ik gewoon mijn oortjes in mijn mobiel kan pluggen en muziek kan luisteren. Op school heb ik ook altijd muziek op. Nu leek het me wel leuk om eens 2 maanden mijn favoriete muziek met jullie te delen. Hieronder is een afspeel lijst met alle liedjes die ik de laatste tijd echt veel geluisterd heb en echt mijn favorieten zijn. Onder de afspeel lijst zal ik ook links zetten waar je de liedjes kan downloaden voor als jij ze ook leuk vind.

.
Vind jij een van deze liedjes leuk?
Laat het me weten in de comments beneden.


klik op meer lezen voor de download links en wat ik van de liedjes vind

Bridgit Mendler - Ready or Not (Official Video)
Ik vind dit echt een liedje waarvan ik een beetje een zomer gevoel krijg. Ik weet niet waarom maar ik vind dit wel een liedje wat bij strand weer past. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van Bridgit Mendler gehoord maar toen ik haar zag moest ik meteen aan de serie 'good luck Charly' denken omdat zij daar een rol in heeft. Kort om, een nieuwe zangeres met heel leuk liedje.
Jason Derulo - "The Other Side" (Official HD Music Video)
Heel lang heb ik geen liedjes van Jason Derulo meer geluisterd, maar toen ik deze hoorde op de radio vond ik hem meteen wel leuk. Gewoon een liedje dat niet te rustig is, maar ook niet te druk.
The Janoskians - Set This World On Fire
Best Friends - The Janoskians
The Janoskians...O MY GOD wat hou ik van hun. Als eerst was ik al verlieft op hun eigen kanaal maar toen ik er achter kwam dat ze ook muziek maakte draaide ik helemaal door. Set this world on fire en best friends zijn gewoon liedjes waar ik vrolijk van word. Een van mijn vriendinnen is net zo gek op deze liedjes dus moeten we ons in de klas inhouden om kei hard mee te gaan zingen.
Ariana Grande - The Way ft. Mac Miller
Ariana Grande heb ik laatst ontdekt en ik vind haar echt GEWELDIG zingen. Dit liedje vind ik leuk omdat dit gewoon een rustiger liedje is. Ook word ik heel vrolijk van dit liedje omdat Ariana gewoon zo'n mooie stem heeft en ze het ook gewoon heel erg blij zingt vind ik.
will.i.am - #thatPOWER ft. Justin Bieber
Behalve dat ik fan ben van de Janoskians ben ik ook fan van Justin Bieber, ik ben ook in april naar zijn concert geweest en dat was echt geweldig. #thatPOWER vind ik gewoon een liedje wat fijn is om te luisteren terwijl ik naar school fiets. Ook vind ik het refrein leuk om mee te zingen.
Primadonna Girl - Marina and the Diamonds [Lyrics]
Dit liedje ken ik via een keek van Luke Brooks, een van de Janoskians. Ik weet niet precies waarom dit liedje mij aan sprak en waarom ik heb de hele tijd luister maar waarschijnlijk is het gewoon omdat Luke Brooks het een leuk liedje vind.
MACKLEMORE & RYAN LEWIS - THRIFT SHOP FEAT. WANZ (OFFICIAL VIDEO)
Dit vind ik gewoon een grappig liedje omdat iemand over een 2e hands winkel zoals de arm zingt en het refrein met "i'm gonna pop some tags, only got twenty dollars in my pocket"
vind ik ook gewoon heel grappig. De achtergrond muziek met de saxofoon vind ik ook heel leuk.
Wildstylez ft. Niels Geusebroek - Year of Summer lyrics
Eerlijk gezecht had ik Niels Geuzebroek echt niet bij dit liedje verwacht want het verschil tussen Beauty and the Brains is echt heel groot. Maar met dit liedje krijg ik ook de zomer in mijn bol. Natuurlijk ook gewoon omdat ze over zomer zingen maar de beat er achter is ook gewoon cool.
Calvin Harris feat. Ellie Goulding - I Need Your Love
In mijn ogen scoort Ellie Goulding weer een hit. Lights eerst en nu deze. Eerst dacht ik altijd van" wow wat heb jij een baby stem zeg maar nu denk ik zo van "boeie! Het is een leuk liedje daar gaat het om?". Ik vind dit echt een super cool liedje vooral eerst de tekst en daarna zo'n coole beat. Daar ben ik echt voor gevallen met dit liedje.
Afrojack Feat. Eva Simons - Take Over Control (OFFICIAL VIDEO HD)
Ik ken nu eigenlijk maar 2 liedjes van Eva Simons. Die vrouw het dat rode haar wat om hoog staat. De tekst slaat eigenlijk helemaal nergens op maar de beat van Afrojack op de achtergrond vind ik wel leuk en ook de stem van Eva Simons die een beetje misterieus klinkt vind ik echt geweldig!
Ariana Grande - Love The Way You Lie
Dit is een van de weinige liedjes die een beetje rustig zijn in mijn muziek lijst. Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik Ariana Grande echt een geweldige zangeres. Dit is eigenlijk een cover van rihanna maar deze versie vind ik echt 10x mooier. Ik ben nu echt helemaal fan van Ariana.

2 opmerkingen:

  1. heey,
    misschien kan je bij de liedjes ook vertellen waarom je ze zo leuk vind? dit is een beetje saai om te lezen. En om de hoeveel tijd ga je dit artikel posten? is ook handig om te weten :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie, ik zal het meteen aanpassen.
      Groetjes Ande

      Verwijderen