Pagina's

zaterdag 22 juni 2013

Update NK Vinzwemmen

Hey,
helaas heb ik niet het filmpje van het NK kunnen bewerken, morgenochtend en middag heb ik ook geen tijd dus zal dit helaas moeten wachten. Misschien lukt het van vandaag nog wel om het morgen avond te bewerken. Sorry maar ik ben nu heel erg moe dus moet ik goed uitrusten voor morgen.
Wel kan ik jullie vertellen dat ik tot nu toe 2x goud heb en 1x brons. Er komt morgen sowiezo een gouden bij van de estafette. Dit is een hele geslaagde dag. Ook zal ik morgen even een update geven voor als ik de filmpjes nog niet klaar heb. Morgen word het waarschijnlijk ook een super leuke dag omdat een van mijn vriendinnen, Cato, mee gaat, en dan ook nog eens 2 andere vriendinnen van een meisje uit mijn team, Pleun, die altijd met mij mee fietst naar training. Morgen dus weer een update, met hopelijk weer een paar medailles er bij.
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten