Pagina's

zondag 14 juli 2013

Review: Essence match 2 cover

Een tijdje geleden heb ik zelf een cream concealer gemaakt, die is alleen eigenlijk een beetje te donker. Dat betekend dat het dus tijd was voor een nieuwe cream concealer.
Ik ging naar de kruidvat (hij is ook te koop bij de trekpleister) en vond daar deze concealer, de match to cover concealer. Dit is een high cover concealer, wat betekend dat het goed dingetjes moet bedekken. 

Hij heeft 2 kleuren concealer, een donkere (links) en een lichte (rechts).
Je kan dus zelf bepalen hoe licht of donker je hem wil, vandaar dat hij waarschijnlijk 
'match 2 cover' heet.


Links - Alleen donker     Midden - Donker + licht     Rechts - Alleen licht
De lichtste kleur doe ik onder mijn ogen en op en rond mijn neus zodat het daar een beetje gehighlight wordt. De donkere en lichte samen gemixt gebruik ik voor overige plekjes op mijn gezicht.

Ik zou deze concealer echt aanraden, hij is lekker creamy en geeft goede dekking. Een puistje werk je hier makkelijk mee weg. Ook is het handig dat je de kleuren kan mengen, zeker nu je wat bruiner gaat worden in de zomer.
De essence 'match 2 cover' concealer kan je vinden bij de Kruidvat en de Trekpleister.

Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad.
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten