Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

TAG: 38 beautyvragen

Tag : 38 beautyvragen

1. Hoe vaak was jij je gezicht op een dag?
Ik was mijn gezicht 1 keer per dag. Dit doe ik 's avonds voor dat ik ga slapen. 's Ochtends doe ik het niet omdat ik vaak te moe (of te lui) ben om dat dan te doen en daarna nog al mijn make-up. 

2. Welk huidtype heb je?
Ik eb een normale tot vette huis. Vooral bij mijn T-zone is mijn huid een beetje vet. Daar heb ik dan ook af en toe een puistje maar niet vaak gelukkig.

3. Welke facewash gebruik je op dit moment?
Ik heb een hele tijd de essence: my skin, facewash gebruikt, daar heb ik ook een review over geschreven. Helaas is die net een paar weken geleden op gegaan, dus nu gebruik ik de facewash van de hema.
Klik hier voor de review van de essence my skin facewash




 4. Scrub je je gezichtshuid?
Ja, 1 of 2 keer per week onder de douche.

5. Welk merk gebruik je hiervoor?
Ik gebruik hiervoor de l'Occitane Pâte Délice. Dit is een luxe milde scrub die mijn moeder ooit in een geschenkdoos heeft gekregen. Deze scrub is op basis van amandel olie en vind ik heel fijn.

6. Welke dagcreme gebruik je?
Op dit moment een van de action maar ik ben op zoek naar een nieuwe dagcréme.
Gebruik jij een fijne dagcréme? Laat het me alsjeblieft weten in de comments.

7. Heb je sproeten?
Ja, op mijn neus en zeker in de zomer.

8. Gebruik je een oogcreme?
Een DIY oogcreme van vaseline, rozenwater en nivea soft (die nu op is) met vitamine -E.

9. Heb of had je last van acne?
Nee, niet heel erg. Ik heb heel af en toe een puistje maar niet zo erg dat je het acne kan noemen, vind ik.

10. Welke foundation gebruik je op dit moment?
Ik gebruik geen foundation maar een bb cream van catrice. Maar dan ook niet iedere dag want dat heb ik (nu in ieder geval) niet nodig. Vaak is een klein beetje concealer al genoeg.
van de catrice bb cream komt binnenkort een review online.



11. En welke concealer gebruik je?
Ik gebruik de match to cover van essence sinds een paar dagen. Daarvoor, en nu nog steeds wel, heb ik de 16 hour lasting concealer ook van essence gebruikt.
Van de essence match to cover komt binnenkort een review online.

12. Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
Ja, mijn huid heeft een gele ondertoon.

13. Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind het wel cool voor feestjes en belangrijke evenementen maar voor een everyday look vind ik het een beetje té. 

14. Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet wisselen?
Ja, dat weet ik maar ik hou me er eigenlijk nooit aan. Ik weet het, ik weet het, het is fout. Maar ik heb een aantal mascara's en als ik ze iedere 3 maanden zou moeten verwisselen dan zou ik zeker iedere keer een nog half volle mascara weg moeten gooien, en dat vind ik nou echt zonde!

15. Van welk merk is je mascara?
Ik gebruik de roze en blauwe (waterproof) essence multi action mascara, de nyc show time volumizing waterproof mascara en ik gebruik de rimmel 3 in 1 mascara in een donkerbruine kleur.
Van de nyc show time mascara komt binnenkort een review online.

16. Sephora of MAC?
Sephora, helaas heb ik er nooit de kans en het geld ervoor gehad om er wat te kopen maar sephora heeft meer keuze uit merken dan MAC omdat dat natuurlijk maar 1 merk is en bij sephora zijn er dus meerdere merken zoals urban decay, benefit en chanel.

17. Heb je een MAC-pro card?
Nee, ben ook nog nooit bij MAC wezen kijken.

18. Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make up?
Een foundation kwast, blending kwast, oogschaduw kwasten, poeder/blush kwast een wenkbrauwborsteltje en natuurlijk mijn geliefde vingers.


19. Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Ik gebruik de essence i love stage oogschaduw primer.

20. En voor je gezicht?
Gebruik ik niet omdat vaak alleen concealer draag.

21. Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Ik hou van naturelle ogen dus bruin bronzen kleuren zijn mijn favorieten.

22. Oogpotlood of eyeliner?
Eyeliner, zeker weten! Oogpotlood vind ik niet zwart genoeg, ik heb er wel eentje thuis liggen maar die zie je niet goed dus waarom zou ik die pakken als ik een goede eyeliner heb die je wel gewoon ziet?

23. Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
haha, hoe zou ik met een oogpotlood in mijn oog kunnen prikken als ik het niet gebruik?

24. Gebruik je minerale make up?
Nope.

25. Welke lipstickkleur is je favoriet?
Een lipstick van Yves Rocher in de kleur Island Sun. Dit is echt een gewelige koraal kleur waar ik echt verlieft op ben! Echt gewoon perfect voor de zomer want hij droogt mijn lippen niet uit.

26. En wat voor kleur lipgloss?
Een bijna transparante lipgloss van de Hema in een zacht roze kleur.

27. Gebruik je liever budget merken of wat duurdere?
Budget! zeker weten. Ik heb een hele budget stash omdat ik gewoon moeilijk geld kan uitgeven aan dure dingen.

28. Heb je er ooit over nagedacht om make up lessen te nemen?
Nee, waarom zou ik dat doen als je youtube hebt?

29. Ben je een beetje klungelig als je make up aanbrengt?
Ik laat af en toe wat vallen, of gooi ik wat om maar verder eigenlijk niets. Ja nou op één dingetje na, en dat is mijn nagels lakken. Ik doe er heel lang over om mijn nagels te lakken en dan komt het drogen...ja, je snapt wel wat ik bedoel. Ik kan dus gewoon niet stil zitten dus ik ga al dingen doen terwijl mijn nagellak nog niet droog is en dan verpest ik het weer helemaal.

30. Van welke celebrity vind je de make up prachtig?
Taylor Swift! Vaak gewoon lekker naturel met vaak een rode lipstick.


 31. Stel, je moet de deur uit, maar je mag maar 1 make up product meenemen, wat zou dat dan zijn?
Mascara! ik heb blonde wimpers dus als ik geen mascara op heb vind ik het er uit zien alsof ik gewoon geen wimpers heb. Ook laat het mijn ogen ietsjes grote lijken vind ik.

32. Zou je het huis kunnen verlaten zonder make up?
Ja, natuurlijk. Ik heb sowieso niet veel make up op omdat mijn huid niet vol met puistjes zit bijvoorbeeld. En dan mijn wimpers, nou ja...zolang ik niet zeg dat ik geen make up op heb merkt niemand het.

33. Vind je dat je er zonder make up goed uitziet?
Ja opzich wel, op mijn wimpers na dan. Maar met make up vind ik me er toch gewoon beter uit zien natuurlijk.

34. Wat is jouw favoriete blush op dit moment?
Een hele mooie blush van de H&M in nr. 19 sugar coral. Al weer een koraal kleur. Deze blush vind ik mooi omdat er een zachte shimmer in zit, niet te veel maar ook niet te weinig en het is een mooie zomerse, frisse kleur.


35. Aan welke make up fout heb je echt een hekel?
Te donkere foundation of eyeliner die niet netjes aan is gebracht.

36. Wat is, volgens jou, het beste make up merk?
Eeeehm...dan denk ik wel catrice of essence. Natuurlijk het meest budget met wel gewoon goede producten die fijn werken.

37. Hou je van felle of natuurlijk ogende make up?
Natuurlijk ogende make up, want ik moet bij van die felle make up vaak aan mode shows denken waar ze dat vaak dragen en ja voor een speciale gelegenheid, oke, maar overdag? nee.

38. En als laatste, wat vind je van make up?
Ik vind het super leuk! Je kan er van alles mee doen en je ziet er ook nog eens mooi en leuk uit. Je kunt ook meer zelfvertrouwen krijgen door je imperfecties weg te werken. Of je kan gewoon gek doen en lachen om de dingen die je doet zoals ehm....met eyeliner je gezicht onderkliederen wat ik ooit heb gedaan, een echte aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten