Pagina's

vrijdag 30 augustus 2013

Style of Celebs #2

De 2e keer Style of Celebs. In deze rubriek krijgen jullie elke vrijdag een outfit van een celebrity zien waarover ik mijn mening geef, vind ik het leuk of niet? en zo niet, waarom dan niet, wat zou ik veranderen? En deze keer heb ik voor Ellie Goulding gekozen. 
Ellie Goulding een zangeres uit Groot Brittanië, ze heeft liedjes zoals Lights, Need Your Love en Burn.
Deze outfit van Ellie bestaat uit:
Een simpele goude ketting met zwarte details
Een pluizige aztec trui
Een zwarte high wasted short &
En enkel laarsjes

Ik vind dit echt een hele leuke outfit, sowiezo vond ik de combinatie van een trui met een shortje al leuk maar ik was nog nooit op zo'n leuke aztec trui gekomen. Verder is het gewoon heel simpel maar met het detail van de trui word het helemaal leuk! Ik denk ook dat deze outfit leuk zou zijn met Dr. Martins of look a likes. 

Dit was dan de tweede 'Style of Celebs' laat alsjeblieft even in de reactie achter wat je er van vond. 
Als je zelf dit soort collages wil gaan maken kun je even hier klikken, dan ga je naar mijn foto tutorial van polyvore. 

Hope you enjoyed :)
xoxo

1 opmerking:

  1. Ellie heeft inderdaad een erg leuke stijl!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen