Pagina's

woensdag 18 september 2013

Herfst en halloweeeen!

Hey,
Bah wat is het vies weer. Bijna alleen maar regen en af en toe wat zon. Dit betekent dat het herfst is! Ik wil gaan kijken of ik voor jullie een herfst lookbook kan gaan maken, of ik dat in een filmpje of een artikel ga doen weet ik nog niet. Maar ik ga proberen om het te filmen.

Herfst betekend ook halloween, hiermee wil ik ook zeker iets gaan doen! Ik ben al aan het kijken om de 4 dagen voor halloween de artikelen aanpassen aan dat thema.
Dat betekent dus dat ik een vampier tutorial/look ga filmen en een tutorial van hoe je een nepwond kan maken. Ik heb er nu al zin in!

Ik weet dit niet het eerste praat/info artikel is, maar dit komt omdat mijn planning nog niet helemaal goed loopt, maar het komt weer op gang, gelukkig!

Hope you enjoyed :) 
Xoxo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten