Pagina's

maandag 2 september 2013

Yay school is weer begonnen...

Yay, vandaag mijn eerste dagje school. Ik hoef pas om 10:00 uur op school te zijn en dan ben ik ongeveer om 13:00 uur weer klaar. Relaxt dagje toch? Ik ben heel benieuwd wat dit school jaar me gaat brengen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vorig jaar net heb gered, dus ik zal me veel meer gaan focussen op school. Daardoor heb ik vorig jaar eigenlijk niet zoveel geblogd. 
Dit jaar wil ik dat helemaal anders gaan doen. 


Ik ga dit jaar proberen heel veel vooruit te gaan werken in de weekenden. Ik ga beter leren plannen, dat zou er voor moeten helpen dat ik alles voor mijn school af heb en dat ik tijd over heb zodat ik nog tijd over heb om te bloggen. Ik hoop dat jullie dat waarderen. 

Oja, nog even een vraagje, zouden jullie alsjeblieft een kleine enquête in willen vullen? Het kost maar 2 minuutjes (of minder) om hem in te vullen, hierdoor zou je mij heel erg kunnen helpen met het verbeteren van mijn blog en de dingen die daar bij horen.


Alvast bedankt.
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten