Pagina's

maandag 30 september 2013

OOTD: zonnige herfst dag

Hey, 
vandaag een OOTD, oftewel Outfit Of The Day, voor jullie. Zoals jullie weten is het alweer herfst, en gister was het een hele mooie  zonnige maar redelijk koude herfst dag. En in dit artikel laat ik jullie dus zien wat ik droeg. Veel plezier met lezen!


Ik droeg omdat het dus wat kouder is een trui van de H&M, dit is een soort van crop top maar dan in trui vorm, hij is dus niet super lang. Hieronder had ik nog gewoon een basic zwart hempje. Mijn skater skirt is ook van de H&M, deze kon je ook al zien in mijn shoplog van mn schoolspullen en spulletjes uit Duitsland, Dit is dus een gewone skaterskirt zonder rits aan de achterkant.

Dan had ik deze laarzen en een gewone zwarte maillot aan. Mijn maillot is ook van de H&M. Mijn laarzen zijn van de dolcis. De laarzen zijn van glad leer en suede en ze hebben en klein hakje van ongeveer 2 centimeter, niet zoveel dus. Het zijn echt hele fijne schoenen dus als je ze ziet, probeer ze echt even!

Hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten