Pagina's

zondag 29 september 2013

jeeej! Eindelijk HD filmen! + over mijn camera

Hey,
ik wil jullie mededelen dat ik binnenkort in HD zal gaan filmen, of in ieder geval gaan proberen. Ik heb nu al een tijdje een nieuwe camera, sorry dat ik daar niets over heb verteld dus dat zal ik nu even kort doen.



Ik heb een canonpowershot SX1 IS. Dit is geen spiegel reflex camera maar een gewone digitale camera die wel de full HD film functie en een klapschermpje heeft. Ik heb hem via marktplaats gekocht voor €125 gekocht. Ik ben er heel blij mee. Alleen dacht ik dus dat ik al in full HD aan het filmen was, maar dat was toch niet zo. Ik wil dat wel en dat is ook de reden waarom ik mijn camera heb gekocht, dus ik heb de gebruiksaanwijzing er maar een bij gepakt, en ik heb het opgezocht.

Ik bleek dus iets bij de instellingen niet goed te hebben staan, ik had mijn camera op 'LW' staan terwijl hij op 'SW' had moeten staan. Dit heb ik nu veranderd in de hoop dat hij ook echt in full HD gaat filmen. Ik sla tegenwoordig wel altijd mijn filmpjes op in full HD. Dus als het lukt zouden jullie vanaf nu gewoon in full HD filmpjes te zien krijgen. 

Nu komt er dus ook iedere zaterdag een filmpje online, misschien kan het ook nog wel zondag worden. Maar dat zeg ik dan nog wel als het zondag word. Ik hoop echt heel erg dat het nu dus lukt met het full HD lukt.

Dit was dus eignelijk een 2 in 1 artikel met een beetje over mijn camera waar ik jullie nog niet zoveel over heb verteld en over dat jullie dus waarschijnlijk vanaf nu mijn filmpjes in full HD kunnen gaan bekijken.

Hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten