Pagina's

woensdag 25 september 2013

Leuke films om te kijken!

Hey,
De laatste tijd ben ik steeds vaker online films gaan kijken, normaal gesproken kijk ik bijna nooit films, maar in de vakantie of in een super rustig weekend als het regent enzo vind ik het altijd wel leuk om films te gaan kijken. Omdat ik dat dus de laatste tijd heb gedaan heb ik hier een lijstje van leuke films om te kijken. Oja, het zijn vooral meiden films met humor maar er zitten ook wat actie films bij. Ik zal vooral mijn eigen mening geven en niet teveel over de film zelf vertellen, want ja, anders weet je het verhaal al voordat je hem gekeken hebt. Dit lijstje doe ik in een paar delen omdat er verschrikkelijk veel leuke films zijn!


Als eerste natuurlijk pitch perfect.
De film achter de beroemde cup song! Dit is een muziek met veel humor maar ook met veel muziek er in. Er zit ook een beetje romantiek in. Ik vond het na het kijken van deze film eigenlijk wel gek dat de cup song zo populair is geworden, want eigenlijk komt deze maar heel eventjes in de film voor. De film gaat over zangers en zangeressen die acapella(zonder muziek instrumenten) zingen en mee doen aan een wedstrijd. En ja, de vraag is wie er wint.



Mean girls is ook een hele leuke film. Het gaat eigenlijk over een meisje dat zich aansluit bij een groepje populaire Bitches om het zo maar te zeggen. Dit gaat eigenlijk helemaal fout. Dit is een leuke film als je van flauwe streken houd.

Mean girls 2 is dan natuurlijk, je kon het waarschijnlijk al raden, het vervolg daarop. Nou vervolg, het is eigenlijk hetzelfde verhaal alleen dan met andere acteurs. Als ik zou moeten kiezen tussen Mean girls 1 of 2, zou ik toch wel voor 2 gaan. Hierin halen ze namelijk veel flauwere streken uit en zij, de plastics, zoals ze in de film genoemd worden, veel dommer eigenlijk.

Dan is er als laatste voor deze keer de Abdution. Dit is en film met Taylor Lautner, ja ja. Dit is wel een redelijk agressieve actie film, er worden wat mensen in vermoord maar verder wel een hele coole film. Taylor (ik weet zijn naam in de film niet meer) komt op een site van vermiste kinderen een foto van hem tegen en vraagt zich af waarom zijn foto daar op staat. Hij gaat op onderzoek uit samen met zijn buurmeisje waar hij een oogje op heeft. Het is een hele spannende film met actie en een beetje romantiek er in.

Dit zijn de films voor deze keer. Volgende week meer films!

Hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten