Pagina's

donderdag 26 september 2013

My wishlist: Halloween

Hey,
vandaag heb ik weer een wishlist artikel voor jullie. Deze keer in het thema van dingen die ik zou willen kopen voor halloween. Ik heb hier een lijstje van gemaakt en deze wou ik met jullie delen.


Als eerste zou ik "liquid latex" willen hebben. Dit is eigenlijk gewoon vloeibare latex waar je perfect nepwonden mee kan maken. Als dit opdroogt word het een soort van dun laagje rubber. Als je dit open trekt geeft dit het effect dat je huid ook echt open is gescheurd. Dit vind ik super cool en ik ben helemaal in to nepwonden voor halloween!

Als tweede zou ik nepbloed willen hebben, natuurlijk kan ik dit zelf ook maken maar kopen zal toch altijd even beter weken. Dit zegt het al voor zich zelf, het is bloed maar dan nep. Dit kan je dus gewoon goed gebruiken in combinatie met de latex.

Ik vind het ook heel cool als mensen in van die tutorials van die nep vampier tanden gebruiken. Dit vind ik ook echt verschrikkelijk gaaf dus ik zou hier ook heel graag een paar van willen hebben. In het engels heten deze 'vampire fangs'. Als je dus op ebay gaat zoeken zou je ze veel sneller kunnen vinden als je daar op zoekt.

En dan als laatste kan een leuke halloween outfit ook niet ontbreken. Of ik wil een zombie outfit, dat zou dus betekenen helemaal kleren verscheuren enzo, leuk zet je schaar in een schirt en scheur het verder uit, zet het in de fik, verzin maar wat! Want ja een zombie is niet zo netjes. En als ik een vampier zou willen zijn zou ik zo'n cape willen hebben met zo'n hoge graaf dracula kraag. En dan gewoon een zwart jurkje met kant, perfecte vampier outfit als je het mij zegt.

Hope you liked it :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten