Pagina's

zondag 1 september 2013

Review: Kiko make up

Hey, vandaag heb ik de reviews voor jullie van de Kiko make up die ik heb gekocht toen ik in Barcelona was. Alles heb ik wel in de sale gekocht, de prijzen die ik er bij zet zijn dus de sale prijzen.Wil je de vlog en shoplog zien van Barcelona klik dan HIER. Veel plezier met het lezen van mijn (enthousiaste) reviews.
 Ik zal beginnen met de Kiko Glow Touch Lips&Cheeks (€2,90). Dit is een product dat zowel op je lippen als op je wangen te gebruiken is. Ik heb het in de kleur 02 Icy Watermelon, deze kleur vind ik moeilijk te omschrijven, het is roze maar ik vind het ook een beetje richting koraal gaan.
Ik had het voor dat ik foto's van het product op mijn gezicht moest maken alleen nog maar op mijn lippen gedaan, dat vond ik zelf een mooi effect geven. Het enige was dat het niet super lang blijft zitten op je lippen. Ook heb ik moeite met het open krijgen van het blikje.
Dit is hoe het er uit ziet, ik heb her hier zowel op mijn lippen als op mijn wangen. Toen ik het gebruikte op mijn wangen blende het verrassend goed. Een pluspuntje dus! Nog wel iets waar je aan moet wennen, de geur, het is een vanille achtige geur, ik hou daar niet zo van. Verder is het een mooie zachte roze kleur je wangen, die blijft redelijk goed zitten maar ook niet geweldig. Dit is wel een product waar je je geen zorgen bij hoeft te maken of je lip kleur wel past bij je blush.

Dan als tweede is het colour party palette wet&dry eyeshadows (€8.40). Dit is de verpakking, zoals je ziet eigenlijk een grote spiegel met verf spetters er op. Zoals de naam al zegt zou je deze oogschaduws zowel nat als droog gebruiken, tot nu toe heb ik ze alleen droog gebruikt maar ik ben echt VERLIEFT op dit oogschaduw palette.
 Dit zijn alle kleuren, ze zijn bijna allemaal mat op de 2e na, daar zit een hele mooie shimmer in.
De eerste is een huidskleurige, de 2e is dus een goude kleur met shimmer, daarna is er een licht bruine, die mooi voor in de crease is. Daarnaast zit nog een paars achtige bruin, daarnaast een hele donkere bruin. De laatste kleur is een zwarte kleur.
En dit zijn de swatches van de oogschaduws, ze zijn echt SUPER gepigmenteerd! niet normaal voor allemaal van die matte oogschaduw en dat voor maar €8,40! 
Deze look met dit palette heb ik werkelijk iedere dag in de vakantie gedragen, de lichtste kleur over mijn gehele ooglid, de licht bruine kleur in mijn crease en met de zwart heb ik een lijntje langs mijn bovenste wimperrand gezet als een eyeliner maar dan met een meer smokey effect.

Dan de nagellak, deze heb ik in de kleur 360 gekocht, dit is ongeveer dezelfde kleur als dat de Glow Touch is alleen dan voor op je nagels natuurlijk. Ik vroeg me af of deze nagellak betere kwaliteit zou hebben dan die van essence ondanks dat hij eigenlijk goedkoper is dan essence, ik heb dit nagellakje namelijk voor €1,50 gekocht. Ik deed hem meteen op toen ik thuis kwam, een paar dagen later ging ik voor een week weg, de nagellak droogde snel en fijn op en hij dekte goed na 2 laagjes. Zeker een plus puntje dus! De week na mijn vakantie naar Barcelona was een drukke week waarin ik veel heb gedanst en heb gezwommen, en deze week heeft ook bewezen hoe goed deze nagellak is! Na deze week zaten er maar een paar hele kleine chips in, ongelovelijk! Normaal gesproken met essence nagellakjes zouden ze met 1 keertje zwemmen al voor de helft van mijn nagels af zijn, maar dat had deze niet! Ook peuter ik altijd aan mijn nagellak, dat deed ik nu ook maar het bleef beter zitten ondanks dat ik niet eens een base- of topcoat had gebruikt. Ik heb echt spijt dat ik er niet meer heb gekocht.


 En dan als laatste heb ik een kwast bij Kiko gekocht. Ik heb de Face 104 kabuki brush gekocht voor €5,70. Nadat ik hem gevoeld had in de winkel moest ik hem hebben, hij was zo zacht! En de prijs viel ook hartstikke mee!
Ik gebruik sinds dien deze kabuki nu iedere dag om mijn gezicht af te poederen, hij neemt goed product op maar laat het niet heel poederig lijken. Ook is de kwaliteit heel erg goed, hij heeft pas een paar haartjes los gelaten, een pluspunt want wie wil er nou een bruine haar op zijn gezicht hebben. Ik ben dus heel blij dat ik deze heb gekocht.

Conclusie: Ik ben echt verlieft op al deze producten alleen de Glow Touch is iets minder, maar wel een mooie kleur. Ik kan niet wachten om online te gaan shoppen op www.kikocosmetics.com
TIP: als je een kiko winkel ziet als je op vakantie bent, sla je slag, super kwaliteit voor een betaal bare prijs.

Hope you enjoyed :)
xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten