Pagina's

vrijdag 6 september 2013

Style of Celebs #3

De 3e keer Style of Celebs. In deze rubriek krijgen jullie elke vrijdag een outfit van een celebrity zien waarover ik mijn mening geef, vind ik het leuk of niet? en zo niet, waarom dan niet, wat zou ik veranderen? Deze keer heb ik Taylor Swift voor jullie uitgekozen.

Taylor heeft altijd de classy, girly outfits. it is ook weer een van die outfits.
Taylor's outfit bestaat uit:
Een top met printje en een peter pan collar/kraagje
Een donker/bordeau rode skater skirt
Oxfort schoentjes
Een oude school tas &
Een Ray Ben zonnebril

Ik vind deze outfit echt geweldig, het geeft mij zo'n gevoel van de oude studenten tijd zegmaar. Dit komt denk ik vooral voor de oxfort schoentjes en die ode school tas. De rode skater skirt vind ik ook heel erg goed passen bij dat leer van de schoentjes en de tas. En de top die ze aan heeft geeft het dan een beetje meer energie. De laatste tijd ben ik ook helemaal verlieft geworden op de skater skirts, je kan ze dus stoer dragen in de skate style of zo als Taylor. Ik zou echt niks aan deze outfit willen veranderen, ik vind hem echt super leuk!

Dit was dan de tweede 'Style of Celebs' laat alsjeblieft even in de reactie achter wat je er van vond. 
Als je zelf dit soort collages wil gaan maken kun je even hier klikken, dan ga je naar mijn foto tutorial van polyvore. 

Hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten