Pagina's

donderdag 5 september 2013

My Watch obsession #3

Hey, weer een nieuwe 'My watch obsession' voor jullie, alweer de derde keer. Deze keer gaat het over itsjudyslife. Een make up guru die samen met haar man en dochtertje iedere dag vlogt.


Iedere dag komt er een vlog van de vorige dag online, je ziet hoe ze leven maar vooral dingen met hun dochtertje Juliana. Juliana is hun dochtertje dat nog niet eens 1 jaar is. Ik vind dit leuk om te kijken omdat hun dochtertje zo schattig is. Ook is ze wel ondeugend af en toe, ze pakt bijvoorbeeld de camera, of verstopt hem.

Judy heeft zelf een beauty kanaal genaamd itsjudytime, waarop ze tutorials, review en first impressions plaatst. Benji is Judy's man en heeft een passie voor koken, hij heeft ook een kanaal genaamd BenjiManTV waarop hij zijn lekkerste recepten laat zien. Ik zijn filmpjes niet echt, maar het eten in de vlogs ziet er wel altijd super lekker uit! Ook heeft Judy NOG een kanaal genaamd itsMommyslife waarop ze video's zoals haul's van Juliana's spulletjes maakt en unboxing's van de spullen voor het 1e verjaardagsfeestje van Juliana. En dan dus ook nog itsJudytime, je had het waarschijnlijk al door maar ze zijn full time youtubers.

Ik vind het dus leuk om naar filmpjes over hun dochtertje en hun dagelijks leven te kijken. Ook vind ik het wel leuk dat ze het allemaal filmen, want alle leuke belangrijke gebeurtenissen staan dan vast, en als hun dochtertje Juliana dan ouder is kan ze het terug kijken en lachen om zichzelf. En misschien denk je nu: 'maar je kan och ook foto's maken?'
Ja, dat kan natuurlijk, dat doen ze ook maar daarop kan je geel geluiden vast leggen ofzo, daardoor word het later denk ik juist extra bijzonder.
Hier is een recente vlog van hun die ik zelf erg leuk vind om te kijken. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden, Het is wel een filmpje van ruim 21 minuten dus neem er de tijd voor om er naar te kijken.
Veel plezier met kijken!

Hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten