Pagina's

vrijdag 20 september 2013

Style of Celebs #5

De 5e en laatste keer Style of Celebs. In deze rubriek kregen jullie elke vrijdag een outfit van een celebrity zien waarover ik mijn mening geef, vind ik het leuk of niet? en zo niet, waarom dan niet, wat zou ik veranderen? En deze keer heb ik voor jullie Miley Cyrus gekozen.

Miley heeft het ver geschopt met haar optreden bij de VMA's en met haar clip bij Wreckingball met weinig kleren. Maar in deze outfit draagt ze meer dan bij haar optreden of in de clip.
Wat Miley draagt is:
Een zwarte beanie
Een goude ketting
Een zwarte crop top
Een gestreepte broek &
Glimmende oxfort schoenen.

Zoals ik al zei draagt Miley hier meer kleren dan normaal eigenlijk nu. Ik vind dit eigenlijk een hele leuke outfit. Ik zou alleen andere schoenen kiezen, en dan zou ik van die leger achtige schoenen van bijvoorbeeld van de H&M kiezen. En als ik het eerlijk moet zeggen vind ik die crop top echt heel mooi bij Miley staan, haar lichaam komt er goed in uit vind ik. Verder is het eigenlijk gewoon een hele basic outfit.

Dus de laatste Style of Celebs, in de enquête op de voorpagina van mijn blog hebben jullie gemeld dat jullie het niet leuk vonden dus heb ik besloten om dit te stoppen. Als jullie het toch wel leuk vonden, zet het dan alsjeblieft in de reacties.

Hope you enjoyed :)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten