Pagina's

vrijdag 4 oktober 2013

Leuke mutsen!

Hey,
het is herfst en de winter komt er aan. Dit betekend mutsen weer! In dit artikel laat ik jullie wat leuke betaalbare mutsen zien! Veel plezier met lezen!
Mutsen
Dit zijn dus allemaal mutsen van forever21, new look, c&a en the sting. Forever21 en new look zijn alleen online verkrijgbaar maar daarvan vind ik dat zij de leukste mutsen hebben. Ook zitten er dus 2 mutsen bij van de c&a en the sting, dit zijn winkels die denk ik in iedere stad wel te vinden zijn.

Ik zou zelf voor simpele mutsen gaan, een met een printje is wel leuk maar dan niet om de hele dag te dragen. Ik heb zelf ook een muts gemaakt met studds er op, wil je daar een DIY van zet dat dan hier beneden in de comments.

Hope you liked it ;)
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten