Pagina's

woensdag 1 januari 2014

mijn goede voornemens voor 2014!

3...2...1...HAPPY NEW YEAR!
Hey, het is alweer 2014. Een nieuw jaar betekent ook weer goede voornemens. Ik heb mijn goede voornemens opgenoemd dus ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen wat de goede voornemens van mensen zijn in 2014 want ik ga jullie mijn goede voornemens vertellen.
Ik heb denk ik wel heel veel goede voornemens. Ik weet dat dit jaar sommige dingen goed gingen en sommige dingen gewoon niet. Dus laten we beginnen met deze dingen.

#1     Meer doen met mijn blog en youtube.
Ik heb mijn blog en youtube echt verwaarloost dit jaar. Eerst heb ik geprobeerd om iedere dag een artikeltje online te krijgen maar heb daar niet aan vast gehouden. Ook heb ik ietsje voor de herfstvakantie de beslissing gemaakt mijn blog te laten voor wat het is en meer te gaan doen met youtube. Daar is ook niet zo heel veel van gekomen. Ik was en ben nog steeds heel druk met school. Ook had ik niet alle dingen goed voor het filmen. Daar ben ik nu dan ook nog steeds mee bezig want een goed plekje met goede belichting en een goede set up is heel belangrijk. Volgend jaar ga ik dus proberen hier op te letten.

#2     Mijn kamer vaker opruimen.
Ik ben echt superslecht in het opruimen van mijn kamer of in ieder geval het netjes houden. Als ik mijn kamer dan eindelijk een keer heb opgeruimd blijft dat ongeveer een weekje zo en daarna gooi ik weer alles op de grond en is het weer een rotzooi. Ik begin er zelf nu ook een beetje gek van te worden maar doe er nog niet heel erg veel aan. Ik wil volgend jaar dus meer op mijn kamer letten.

#3     Gezonder eten en meer sporten.
Dit jaar heb ik niet heel erg goed en gezond gegeten. Best wel slecht eigenlijk. Ook ben ik iets minder gaan sporten. Afgelopen jaar zwom ik 2 keer in de week en bokste ik 1 keer. Nu ben ik gestopt met het boksen en beginnen mijn spieren weer slapper te worden. Die wil ik meer gaan trainen en gezonder eten hoort daar natuurlijk bij.

#4     Goede cijfers halen met Frans.
Mijn cijfers zijn voor grotendeels van mijn vakken op school wel goed, vaak rond een 7, maar met Frans niet. Met Frans gaat het helemaal niet goed. Ik haal geen goede cijfers en loop vaak achter met de opdrachten. Ik kan niet zo door blijven gaan met Frans dus hopelijk gaat dat beter volgend jaar.

#5     Minder op mijn computer en mobiel zitten.
Ik zit bijna de hele dag op mijn computer en mobiel maar eigenlijk moet ik meer naar buiten gaan. Soms kom ik alleen buiten als ik naar school ga en weer terug kom. Eigenlijk vind ik dat een beetje te weinig.

#6     Mijn eerste MAC product kopen.
Ik wil al heel lang iets van MAC, ik wil waarschijnlijk een paar mooie oogschaduwen die ik goed kan combineren en die ik ook elke dag kan dragen. Hier wil ik echt voor gaan dit jaar.

#7     Geen geld uit geven aan dingen die ik niet nodig heb.
Ik geef eigenlijk veel te veel geld uit aan dingen die ik niet nodig heb. Als ik dat niet zou doen zou ik heel veel geld besparen.

#8        Meer water drinken.
Ik drink te weinig water. Je hoort eigenlijk 2 liter water op een dag te drinken maar daar kom ik niet aan. 

#9     Beter plannen.
Het plannen gaat wel goed bij mij, maar het kan beter. Ik weet dat als ik niet plan dat het helemaal in de soep loopt dus mijn plannen verbeteren.

#10    Meer leuke dingen buiten school met vriendinnen doen.
Ik vind eigenlijk dat ik te weinig doe met vriendinnen buitenschool. Ik spreek bijna niet af en met de ene vriendin doe ik veel meer als met de andere.

#11     Een vriendje krijgen.
Ik wil heel graag een vriendje waar ik lekker mee kan lachen en leuk kan doen enzo. Ik ga jullie niet zeggen of ik iemand leuk vind of niet want ik weet dat er mensen uit mijn klas dit waarschijnlijk lezen en zij hoeven dat niet te weten ;) Maar het lijkt me gewoon heel leuk om een vriendje te hebben. Ik weet dat je dat eigenlijk niet kan beïnvloeden maar je kan altijd proberen om zelf actie te ondernemen als je iemand leuk vind.

Dit wil ik dus volgend jaar gaan verbeteren. Waarschijnlijk verzin ik er wel wat meer als ik vuurwerk aan het afsteken ben ofzo maar deze vind ik eigenlijk wel de meeste moeite waard. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden om te lezen. 

xoxo Ande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten