Pagina's

woensdag 29 augustus 2012

DIY > Do It Yourself

Je vind er heel veel filmpjes van op youtube. Het is handig en het is al helemaal leuk om te doen.
DIY oftewel Doe It Yourself. De naam zegt het al 'doe het zelf' in deze filmpjes of artikelen vertellen mensen hoe je een product kan maken zoals bijv. een maskertje met allemaal huis tuin en keuken dingen. Zelf hou ik er heel erg van om deze filmpjes te kijken en daarna ook te maken.
Een voorbeeld van een blogger waarvan ik vind dat zij hele fijne DIY maskertjes maakt is Serena van Beautylab. Zij heeft bijv. een DIY: Korean Bath House Milk Mask op youtube. Hieronder zie je het filmpje. Ik ben nu bezig met het verzinnen van allemaal verschillende DIY dingen. Zo heb ik zelf al een scub masker achtig iets verzonnen en al uit getest. Binnenkort maak ik daar een filmpje van om het aan jullie te laten zien. Ik ga zeker door met allemaal dingen uitproberen, als ik weer iets nieuws heb uitgevonden of een leuk DIY filmpje heb gevonden zal ik het zeker aan jullie laten weten.

Heb jij wel eens een DIY gezien filmpje of artikel en het ook werkelijk gemaakt? laat het weten in een reactie :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten