Pagina's

zaterdag 1 september 2012

Bloggen voor school

Op mijn school hebben we een speciaal vak, namelijk motivaktie. Dat staat voor motivatie, vak en actie. Hier bij is het de bedoeling dat je zelf een project verzint met leerdoelen. Iedereen op mijn school vind dit het leukste vak van school omdat je zelf mag kiezen wat je gaat doen, zo kun je bijvoorbeeld ergens stage gaan lopen bijv. bij een bakkerij of bij de H&M.

Ik heb deze keer een plan gemaakt om te gaan bloggen. Ik had niet verwacht dat het goed gekeurd zou worden maar dat werd het dus wel dus ik zal de aankomende 5 tot 7 weken bijna iedere week een filmpje opnemen. Ook zal ik aan jullie feedback gaan vragen, zouden jullie dan ook alsjeblieft reageren? Dit is namelijk heel belangrijk voor mijn project en ook voor mijn overgang naar de 3e.
Alvast bedankt.

Heb jij al eens een project gedaan op school, zoja welke. Laat het weten in een reactie :)

1 opmerking:

  1. hej sgat
    ik heb paardgereden, foto's gemaakt, een schilderij gemaakt en graffiti gespoten.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen