Pagina's

maandag 3 september 2012

Lachen om home video's

Ik lig bij van die filmpjes echt verschrikkelijk vaak in een deuk, van kinderen die van stoeltjes af vallen of iemand die door een stoel door zakt, noem maar op, ik vind het grappig.


Ik snap eigenlijk nooit waarom er een camera op zulke momenten in de buurt is, is dat toevallig of zetten ze het in scene? Ik heb ook wel eens zoiets gezien dat er gewoon wel iets in scene gezet.

Omdat ik het heel erg grappig vind om te zien dus binnenkort ga ik proberen er zelf een te maken nou is mijn vraag aan jullie: bedenk een home video situatie die ik na kan spelen met evt. extra mensen het hoeft niet perse een blooper te zijn, het mag ook een verborgen camera grapje zijn.

Regels:
- 3/4 mensen is genoeg, kom niet met een heel plan van een heel feest wat helemaal vol staat dus met 20 mensen ofzo want dan word het te veel.

- Het moet op een speelbare locatie zijn bijv. op school of thuis, niet. bijv. ergens in een pretpark of tuin want die heb ik niet(ofzo)

- Het moet geen pijn doen, bijv. een bal tegen iemands hoofd aan slaan met een honkbal.

Het beste idee word uitgevoerd met hopelijk leuke resultaten.

Je ideeën kun je kwijt in een reactie

Veel plezier met bedenken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten