Pagina's

woensdag 4 september 2013

Review: Nieuwe Essence lipsticks

Essence heeft nieuwe lipsticks in het assortiment, eindelijk mega budget lipstics ZONDER glitter of shimmer. Ik was hier heel benieuwd naar dus besloot ik de kleur 07 Natrual Beauty te kopen en voor jullie uit te testen.
 
Dus nieuwe lipsticks, ten eerste wil ik jullie zeggen dat ik de vorige essence lipsticks niet heb gehad dus ze daar ook niet mee zal vergelijken.

Ik zal beginnen met de verpakking, die vind ik er voor een budget merk als essence er eigenlijk heel lux uit zien. Een matte huls met een streepje in dezelfde kleur als de lipstick zelf. Toen ik de lipstick open maakte viel me als eerste de geur op, de lipsticks hebben een zachte, zoete bessen geur, wat ik eigenlijk best wel lekker vond ruiken. Toen ik de lipstick uitschoof (of hoe je dat ook noemt) zag ik het logo van essence er in staan, leuk bedacht! 
Toen ik heb op mijn lippen aanbracht vond ik hem heer-lijk aanbrengen, hij glee heel gemakkelijk over mijn lippen heen vergelijkbaar met een lippen balsem. De pigmentatie is ook goed, hij dekt mooi. Deze kleur voor mij eigenlijk een 'my lips but better' kleurtje, de reden daarvan is dat mijn school dus binnenkort weer begint en ik draag of alleen iets van een lippen balsem op mijn lippen of gewoon een nude kleurtje, fel roze is dan voor mij dus geen optie. 
Zo ziet de lipstick er op mijn lippen uit, het heeft mijn lippen een iets meer roze kleurtje gegeven dan mijn lippen van nature zijn. Dan was de vraag, hoe lang blijft het zitten en droogt het vervelend op? Het antwoord daarop is, hij droogt niet vervelend op, hij blijft lekker creamy op je lippen. En of het lang blijft zitten? Ja, nou tenzij je iets eet, cup a soup gaat wel maar dan is het grootste deel er toch van af en een boterham eten ofzo zit er niet in zonder hem daarna bij te moeten werken. Maar als je niet iets eet houd hij het sowiezo wel 3 à 4 uur uit. Ook droogt hij mijn lippen niet uit wat natuurlijk ook een pluspuntje is.

Conclusie: Ik vind dit fijne lipsticks. Ze drogen niet vervelend op of drogen mijn lippen niet uit en blijven lekker creamy, net alsof je een lippen balsem op hebt. Een fijne lipstick voor een budget prijs
Essence lipsticks, te koop bij Kruidvat voor €2,39

Hope you enjoyed :)
xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten