Pagina's

dinsdag 3 september 2013

OOTD: First day of school

Hey, het leek me leuk om een outfit of the day te doen van mijn eerste schooldag. Dit zal helemaal niet lang zijn maar toch hoop ik dat jullie het leuk vinden. veel plezier met lezen :)

Iedereen zorgt altijd dat je er op de eerste dag van het nieuwe schooljaar je er helemaal tip top uit ziet. 
Ik heb het echter dit jaar gewoon heel simpel gehouden. Ik droeg een simpel beige vestje van de H&M, mijn gestreepte hempje is ook van de  H&M. Dan draag ik een bruin riempje van de Primark, mijn broek is van Springfield en mijn schoentjes zijn van de New Look.

 Eigenlijk wou ik mijn lichtblauwe spijkerjasje met studs van The Sting aan maar die heeft geen mouwen en ik vond het daar toch iets te koud voor. Qua sieraden had ik alleen lila bloemetjes oorbellen in, deze zijn ook van de H&M. Verder had ik alleen een zelfgemaakt armbandje en een haar elastiekje om mijn pols. Verder had ik mijn haar gewoon in een paardenstaart. Dus eigenlijk is dit gewoon een hele everyday outfit. Dit was mijn korte, simpele outfit of the day.

Hope you enjoyed :)
xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten